Kejap je dah Khamis


Aiyakkk...kojap je da hari Khamis..skrg nie mmg cepat betol la mase berlalu. Seminggu tu mcm xde pape dpt buat pong..tgk la now pon da akhir bulan April...tak lame lg bulan 5 dahh...next month CT my opismate & Eisha(kembar Eimah-matrix) akn menamatkan zaman bujang masing2..i'm happy for them but sikit2 tue adelah jugak terasa dlm hati nih..bile lak turn aku ni kann..haha..well i guess jodoh aku x smpi lagi la nie..so sabar jelah...doa byk2 pd Allah dimurahkan rezeki selalu, Insyallah.

Semalam after keje takde g mane2 pong..ingt nk ajak Aishah (housemate) g Alamanda sbb aku ingt nk beli sayur sket. Tp dia g keje la pulak mlm td. So after tgk citer Hello My Lady kt 8tv, solat Isya' kejap pastu aku bace Majalah Mastika yg latest. Pastu da mcm rase ngantok2 sket aku pon tutup lampo la nk tido. Malangnye besi katil aku tue betol2 menyeksakan badan aku nie. So aku rase maybe dlm tempoh 1 hour baru aku terlelap. Tp hasilnya bangun2 pagi td terasa sakit2 lak badan aku nihh. In fact sakit tengkuk aku pon x surut lagi hari nie. Dlm otak nie pk nk beli tilam lg 1 je tp bile mengenangkan aku kene berjimat cermat rase mcm xkan terbelilah tilam tue. Sedih gak bile pk psl duit nie. Dh la gaji aku nie x sebesar mane. Dgn nk bayar duit kete, petrol, sewa rmh, air+api,loans, makan..lately pulak harga brg naik mendadak...pening kepala aku pk tp aku tawakal jelah pd Allah.Hopefully rezeki aku akn sentiasa ada, Insyallah. Paling tensen loan buat rmh kt kg.now aku bayar full. Abg aku buat x reti jer dah. 3 bulan da aku bayo sorang & nmpk gayenye bulan depan pong mcm tuelah naseb aku. Seksa wooo..mmg kene ikat perot sket laa..asek makan roti+sardin jer utk bekal ke opis.Tp ade hikmahnye jugak la sbb rase loose sket uniform opis aku nie hahh..kekeke...

Malam td mak called, dia kate maybe Ahad nie balik kg.kt Johor nuu. Tp kalo aku nk balik Rabu depan (Labour Day) better sekali je ngn aku. Aku da apply da cuti on Friday juz belah bagi nk balik ke tak. Last balik CNY ari tue, tp pk2 cam xde ape nk buat kt sane pong. Takot busan la pulak xde xtvt menarik. Tp kucen da lame x tgk nie. Rindunye kt kucen2 seme. Yesss, aku da buat kptsn nk balik lah. Balik ngn mak jelah kot. Kali nie xnak la ajak Sepul sbb dia tu mcm malas je klu aku ajak balik sane. Bz lah apelah..so malas nk layan. Kalo dia nk ikot, ckp jerr. Aku nak ajak dia...tak dpt laaa...huhhh...

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat