Dah lame kann...

Dah lame sgt aku x update blog nie kan?
Sori la sbb aku pressure sbnrnye psl personal problem..
Kes putus tunang dgn si Sepul x gune tue....
Sampai hari ni xde kata putus lagi...
Tp nmpk gaya berat ke putus jugak lahh :(

Mcm2 dah aku usaha utk pujuk hati dia
2 bln lebih aku memendam rasa
Tak pernah aku sedih sgt selama nie
Sometimes aku redha..sometimes aku menggila pujuk dia
Aku akui aku masih sayang pd dia
Tp sikap dia skrg nie betul2 buat aku terkilan
Even parents kitorang dah tau ttg hal nie
Dia leh buat dono aje...lansong x bergerak..
Dok mcm tue jugakk...xde status..tergantung...
Ape lg yg aku boleh buat?
Doa sudah, hajat sudah, istikharah pn sudah....
Hati aku mmg kuat kata dia jodoh aku
Dan mmg itu yg aku mahukan...dia sbg suami aku
Tak pernah aku terbayang akn kawen dgn lelaki lain...
Never never never...not even in my dreams..
Thats y aku jadi sasau mcm nie..bengong..sengal..

Skrg ni da ok sket laa sbnrnye
A few weeks ago lagi giler..dok menangis je bile ingat kt dia..
Dalam kete, kat bilik, kat opis..senang sgt airmata aku mengalir
Ramai yg perasan perubahan mood aku
Maklom la aku sllunye kan Happy Go Lucky Girl ^_^
Now I'm the saddest girl in the office :(

Ade bbrp org yg tahu ttg masalah aku nie
K.Ya, Man, Shahrel, Mamat, K.Niza, Aishah, Ropez, Bai & A.Nuar
Kat diorang jelah aku meluah ape yg kusut dlm otak nie
Lega lah sikit bile ramai yg support aku
Bagi aku semangat utk teruskan hidup
Alhamdulillah aku lebih bersemangat lately
Thanks guys for lending me your ears :)

Ending ttg kisah sedih aku nie masih tergantung
Aku akn update bile dh ade kptsn muktamad nnti
I'm still hoping for the best for both of us
But I will prepare for the worst :(
Ya Allah, tabahkan lah hati hambaMu ini..Amin.

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat