Rest. Kelab Komuniti Tasik Cyberjaya

PMD Staff - Wednesday 18th June 2008


Nie gambar amek ramai2, seme staff PMD ada maa..
Semua sekali 11 org
Aku kenalkn start dr kiri depan yer Anita,Shoba,Shahrel, Aku, Azman, Mariyana (HOD), Niza, Siti, Ruby,Matin & Azmi

Time nie dah kurus sikit kan? hehe :D
Tgk lah si Man sebelah aku tue dok ngendeng dekat2 ngn aku
Mentang2 la aweks cun skrg..hua hua....
Shahrel pulak x habis2 dgn phone dia...biaselah org bz...hehe
Time nie makan di tanggung oleh Tabung PMD, sedap gak la..not bad :)

Hah..nie la aku punye dish utk hari tue..ikan as main lauk lah..wallah nyum nyum :P


Haa..nie pulak yg most of them order lah..main dish ayam masak kuzi klu x silap aku...
Alahh, mcm ayam masak kari jugak la lebih kurang...sedap jugak la :)

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat