The Walk, Prima Avenue

The Walk, Prima Avenue - Tuesday 19th August 2008

Ciss..apsal cam control giler nihh?? poyosss....hahaha...


Haa..tuan punye camera SE W660 yg pakai spek tue, sebelah dia cik puan akaun kite Shoba

Yer..ini dia bakal ibu kat PMD cik puan Siti (baby dlm perut tu tgh lambai2) & apsal muke aku cam penyek jer nie...huhhh


FYI, aku makan benda alah nie ler tadi. Black Paper Roasted Chicken yg sejuk & tak ummpphh lansong. Tak boleh lawan Dii Zan, CBD huhu ^_^

Ini gambar setelah habis makan. Ayam cam x sentuh pn ade..sbnrnya habis tue, teknik gambar je yg buat jd gitu kui kuii..



Nie gabungan 3 dish setelah selesai melantak. Ittadakimasssu. Sekian, terima kasih.

Ohh..actually makan nie semua free jer. Kitorang dpt baucer sorang RM20 hengget. Sepatutnya ada lagi 2 org yg join. Anita & Azman tp diorang pass jer. So dptlah K.Niza & Shoba masing2 RM20 (aku & Siti mmg sorang dpt RM20) yg sptutnya baucer RM40 utk dikongsi berempat (K.Niza, Shoba, K.Nita & Man). Then K.Niza ada order pizza Chicken Supreme yg slice punye & kitorang pn rasa2 lah sorang sikit. Not bad la their pizza. Tp tang Western Food leh kata hampeh laa..hehe..Japanesse Food Shoba yg try tadi, dia kata not really 100% japanesse style lah. Ada mix ngn local taste sket. Just okay for her.

K itu jer selingan makan2 kite kali nie. Sampai jumpe lagi!! ^_^

P/S: Buat aku rase nyesal tak beli henfon yg elok mcm K.Niza sbb now aku kan dh giler update dlm blog tentang makan2 & life aku nihh..hehe...takpe, next year bonus, Insyallah :D

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat