^_^ lebih jelas

Cehh..Sepul still mcm dulu maaa...hampeh...sia2 jer byk bg nasihat kat mamat tue..ishh tak baik la pulak kata sia2..Allah belum berkehendak dia utk jd laki yg beriman lagi...so siapa aku utk persoal? Astaghfirullahalazim. Apelah aku nie hari Jumaat jd jahat pulak. Tp entah nape hati aku jadi senang pulak. Maybe buat aku lebih yakin pd Allah rasanya nie. Thats y aku jd senang hati. Pelik kan? Kunun2 nak achieve benda lain, tp benda lain yg dpt. Subhanallah. Ya, akulah org yg paling beruntung dlm musibah nie. ^_^ with no doubt. Walau apa pun, aku tetap pilih Allah sbb Allah adalah sebaik2 sandaran. Waktu susah ke senang ker, sentiasa ingat pd Allah. Ya Allah, penuhilah hati ini dgn rasa cinta pada-Mu.

Terima kasih Ya Allah sbb pilih aku ^_^ Ppn biasa ini...terima kasih. Alhamdulillah.

Popular Posts