'Gaya bebas' hua hua

Aku rasa aku dh dpt balik la perasaan gaya bebas aku dulu b4 jumpe Sepul tue....hahaha :)
Really happy to have this feeling back ^_^ Buat aku lebih optimis ttg future aku. Juz bezanya skrg aku fokus utk jaga baik2 hub.dgn Allah. Aku nak semua yg aku buat di dunia nie ada faedahnya utk hidup aku kt akhirat sok. Aku nak jadi hamba Allah yg taat spy Allah sayang+jaga aku & Insyallah kat akhirat sok dptlah masuk Syurga. Aku nk jaga Solat, rajin puasa sunat, rajin buat solat sunat yg dh jd rutin aku skrg tu (Tahajjud, Witir,Dhuha), sedekah pd anak2 yatim (Rmh Raudhah), tolong org lain sedaya boleh & berbuat baik pd semua org. Aku nak dada & fikiran yg lapang. Aku nk life yg tenang mcm skrg. Hidup ini akn jd indah bile kita menjaga tali hub.dgn Allah. Itu saja yg kita perlu buat utk hidup bahagia di dunia & Insyallah di akhirat yg kekal abadi (fokus utama) ^_^

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat