16 Nov 2008

Selamat dah semalam aku kenal dgn Insyallah bakal mertua aku. Mak dia baik sgt. Lembut & aku rasa selesa sgt. Ayah dia eventho nmpk cam garang, tp masih lg blh di ajak bersembang. Giler besar rmh dia. Mmg blh kate org senang la. Tp mmg rasa selesa sgt dgn family dia. Adik dia yg Form 1 tue manje sgt dgn mak dia. Asyik peluk2 jer hehe. Happy aku tgk suasana mcm tue. Juz sunyi sket la sbb x ramai org rmh dia. Yg 2 lg lelaki tu sorang kt Penang, Uitm amek Dip. Kej.Awam. Yg sorang lg keje dgn JKR kat Larkin, JB. Tgk gambo family dia seme. Rase cam cozy sgt rmh dia. Si Iz pn mmg low profile gile. Aku x pernah rasa bile berckp dia mcm ada rasa bangga ke hape. Jenis down to earth la & dia pn baik sgt2. Rasa secured sgt klu kawen dgn dia. Insyallah klu mmg jodoh kitorang, aku syukur pd Allah krn berikan aku Insyallah suami yg lebih baik dr Sepul. Ttg perasaan, aku tolak tepi. Yg pasti aku senang sgt dgn Iz. Yakin dia blh jd suami yg baik. & aku pn kene usaha jd isteri yg baik, Insyallah.

G wedding Mamat smlm. Sempat nmpk sekilas je Sepul. Jumpe abah dia & sembang2 kejap. Alhamdulillah xde rasa sakit hati ke dendam ke hape dgn Sepul & his family. Aku pn klu blh nk kitorang jd kawan. Aku g wedding dia, dia g wedding aku. Doakan kebahagiaan diri masing2. Aku syukur dgn ketentuan Allah dlm hidup aku skrg. Mmg stp yg berlaku pasti ade hikmah di sebaliknya. Stp musibah ada kebaikan yg tersembunyi. Kite cuma kene yakin pd Qada & Qadar dr Allah. Beriman dgnnya. Sabar & tabah menghadapi sgl mcm ujian kt dunia nie. Aku mohon Allah sentiasa rahmati & berkati hidup aku di dunia & akhirat. Amin.

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat