Allah No.1

Pakcik Iz ajak buke pose kt Cyber daa..aku serba salah..tp aku fikir kt Terminal tue ada Surau, then aku bwk telekung, order makan, masuk waktu aku solat jap, then baru makan. Solat khusyu' betul2, zikir betul2, doa betul2, kene fokus. So xdelah mkn masa lama sgt. Balik jer mandi, siap2 utk Solat Isya' pulak. After Isya' leh tadarus panjang sikit. Then barulah cat bilik etc. Insyallah, aku kene pandai manfaat masa utk sentiasa pastikan Allah is still No.1. Masih blh bersosial, tp Allah msti jaga juga. Insyallah :)

Tp sosial nie aku kene had kan jugak. Jgn selalu sgt. Maybe dlm seminggu sekali dua jer. Dugaan sungguh la dgn diorang2 nie. Yg pntng xleh berdua2an dgn pakcik tue, Insyallah aku akn cuba elakkan sedaya upaya :)

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat