Impian Kasih

Selamat dah mamat tu ganti puasa 1 hari. So lepas nie tinggal lg 2 hari jer. Bulan depan & bln 1 lah ganti. Smlm kuar mkn kt Chop & Steak yg besar tue. Best gak la environment kt situ. First time makan kt situ. Aku belanje dia & kitorang sembang lame lah gak smpi kol 9.00pm. Then balik, singgah Petronas kt rmh aku tu jap & dia g beli top up. Mlm sket gayut lagi dekat 1 jam. Mmg kemaruk cinta betol lah kitorang nie. Aku pn xtau la. Tp makin lame cam makin 'into' gak dgn mamat nie hehe. Rase cam leh hidup senang & simple la dgn Iz nie. Dh la rmh dah ade kt Salak Tinggi tue. Dia kata rmh tu rmh baru siap dlm last year. So mmg kosong lagilah. After kawen mmg ddk situlah kate dia. Tp sblm tue kene beli la perabot seme dulu. So at the mean time kene duduk rmh parents dia dulu gak la ulang alik g keje. Aku xde hal jer, ikot jelah dia kot mane pong. Aku try sesuaikn diri & jd yg terbaik je dlm ape pn situasi dlm hidup aku. Ape2 pn kene berani hadapi cabaran dlm hidup kt dunia nie. At the same time ibadah pd Allah jgn di lupe. Klu nk hidup bahagia dunia & akhirat, ada 1 jalan je iaitu jalan yg di tunjuk oleh Nabi Muhammad SAW pesuruh Allah Yang Maha Esa. Ingat ini sampai mati!!! Insyallah.

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat