Serah pd Allah sajalah...

Semalam 2 kali aku keluar naik kete berdua dgn Iz. Aku xtaulah mcm mane. Tp mcm laju je aku ajak dia teman g Klinik Huda tghari smlm beli ubat K.Ya. Sembang2 biase, gelak2 mcm tue jelah. Then ptg smlm K.Lin+K.Som xleh nk join g amek report Ina ShTech tue. So skali lg keluar berdua jer. Beli burger kt Pdg. Teman dia makan burger & minum. Then x lame Maghrib, aku berbuka dgn air jer. Tapau burger daging special. Spt biasa aku pow dia lagi. Dah la pow top up 10 hengget pagi tue, then burger lg. Nyahaha...esok sabtu lom masok lg nk lunch...hua hua..anyway dia kene balik awal sbb ade kenduri rmh makcik dia katenye..so gerak cepat jgklah..

Mlm td sms2 lagi. Then tetibe dia offer diri dia da. 3 kali ckp dia serius. So aku layan serius gak la mcm. Aku pn mls nk pk byk la. So layankn jelah. Klu ade, adelah. Klu xde, xdelah. For now kawan2 jelah dulu. Tgk mcm mane perkembangan nye..klu dia serius btl2, dia akn push laa..aku layankan jelah tgk dia mcm mane....serah pd Allah jelah semenye..Insyallah semenye baik2 jer :)

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat