Tetapkan Jalan

Aku kene berhati2 dgn life aku skrg. Aku rasa aku dah agak leka & lalai dgn life dunia. Dgn kwn2 lah nmpknye skrg nie. Plus dgn persahabatan dgn Iz yg blh menjerumuskn aku dlm pkr2 maksiat. Aku kene betulkn semula fokus aku. Fokus on akhirat, bkn dunia. Aku kene slow down sket dgn si Iz tue. Soal jodoh, aku serah pd Allah. If mmg jodoh kami, aku mohon Allah permudah perjalanannya. Ishh...aku susah hati sket nie..dada pn rasa ketat sket nihh..aku kene muhasabah balik diri aku. Berbalik pd Allah. Mlm nie Insyallah aku nk settlekan kemas bilik. After semua dh settle, aku nak tetapkn balik rutin yg dh agak terganggu nie. Ya Allah, jgnlah Kau palingkan semula hati ini setelah Kau berikan hidayah padanya. Hanya Engkau lah Tuhan yg aku sembah & hanya kepada Mu lah aku mohon pertolongan. Kasihanilah hamba Mu yg mengharapkn keredhaan dari Mu. Peliharalah aku dr sbrg dosa & maksiat. Peliharalah aku dr tergoda dgn dunia. Amin.

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat