Last Holiday - Raya Haji

Hari nie Selasa dahh huhu. Ptg nie Insyallah dpt ler jumpe ngn Iz after 5 days x jumpe. Cam rindu gak nieh heheh. Pagi td aku lmbt sket, so mase nk smpi opis nmpk da kete mamat nih. Dia pn da nmpk kete aku teros2 slow down n saje jer bwk slow giler. Msti nk tgk muke aku le tue huhu. Aku pn cam malu2 gaban camtu kan hehe. Folo jelah kete dia tue, then aku gerak masok opis cepat la sbb rase dah lambat dah. Nmpk la mamat tu cam pandang jer aku kn dr kete dia. Bleh je patotnye aku singgap jap kt kete dia sembang. Tp cam segan la & x terfikir pong. Cam nk masok opis cecepat jer sbb rase da lmbt dah. Msti dia ckp aku kerek ptg nnti heheh.

Dia ckp dia belikan aku perfume & t shirt yg aku order mcm sepasang la utk aku & dia. Dia ckp dia beli dah tp kaler lain, corak je yg same. X kesah laa tue hehe. Smlm ptg sembang ngn dia gune fon k.ya, dpt la rase cam dia rindu sgt kt aku. Betol2 into la mamat nie kt aku kan hehe. Aku lak ade psg surut gak perasaan nie. Eventho sllunye biasa jer, tp kkdng ngengada gak. Mmg aku sllu pn ngada2 ngn Iz nih hehe. Cam best la dgn dia...sbnrnya dia mmg baik giler layan aku. Cam xde sbb je kkdng tue nk gadoh2. Aku saje je suke sgt sakat dia. Dia jaga aku giler2 lah hehe. Mcm sayang sgt2 la kt aku nie huhu. Smlm dia citer cam sedare2 kazen2 dia seme da tau dia ade aweks. Pastu cam asek pekena dia jer. Siap nama aku pn sedare2 dia dah tau..hampess...hehe segan siot aku...cam x sggup je nk jumpe ngn sedara mara dia. Msti jenis closed & havoc seme2 tue. Masak la aku nnti klu jumpe heheh. Iz tu dia kuak lentang jer..da biase punye..hampess..

Rase cam besh jer kisah aku & Iz nieh. Family aku & dia dua2 pn cam baik2 sgt. Mcm xde masalah byk sgt la. Kitorang pn dua2 bengong & sempoi hehe...aku doa yg terbaik je utk kitorang. Klu da jodoh kitorang mmg xkemana lahh..Insyallah amin.

Lisa da selamat tunang ngn Mizan 7/12 lepas. Ntah sape kawen dulu ntah. Aku ke lisa...ape2 pn Allah yg tentukan. Aku redha jelah. Mls pk byk. Now konsentrate proses aku ngn Iz jer. Lain2 tolak tepi dululah...nnti2 leh bincang lain...

Nti aku upload gambo lisa tunang kt hpon aku...

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat