Last Nite

Semalam g Alamanda tgk wayang 1st time with Mr.East alone. Mase tgk Madagascar 2 bln lepas g ngn K.Lin & K.Som. Sbb xde citer, layankn jelah citer Till The Earth Stood Still. Lakonan Keanu Reeves & Jennifer Conelly & Jaden Smith anak Will Smith. Pelakon seme okay, yg x bape ok citernyer yg terlalu mudah & simple. No wonder la citer nie x bape di war2kan sgt. X membangkitkn rase takot pn dlm hati aku eventho bumi nk dimusnahkn. Tak mcm perasaan takot mase tgk citer War of The World lakonan Tom Cruise tue. Kitorang tgk pn sbb xde choice lain dah. Dr tgk citer Melayu, better citer omputih lg kan? Xde keje aku membodohkn diri tgk citer Cicakman 2 or Histeria tue..huhhh...kompem lg kuciwa & x berbaloi RM10 tue. Aku bkn x prnh cube tgk citer Melayu utk membetulkn balik persepsi -ve aku nihh..tp mmg da tgk pn kuciwa gak. Eventho org kate giler2 best, aku xkn terpedaya lagi dahh..x kene ngn jiwa la kate org..hehehe..

And smlm mase tgh tggu Mr.East solat Maghrib, aku duduk dkt air pancut tue minom air. Sambil perati org lalu lalang tu aku tetibe tertangkap muka sorang mamat yg tgh jln ngn aweksnya. Hampir2 x kenal gak aku sbb nmpk berisi la Fikri tue. Perut pn cam boroi jekk..kekeke...tegur2 camtu jelah..dia tnya aku sorang je ker?aku kate iyerlahh...hehe...dah mmg aku ddk sorang je pn kan? then aku tnya sape tu? kawan? dia katelah 'teman tp mesra' heheh...aweks la tuuu..huhu...ok lahh tgkk...blh tahan...xtolah maybe dia akn citer ngn Sepul ke hari nie terserempak ngn aku sorang2 kt Alamanda tue..ntah Sepul tau ke tak aku da ade Mr.East tue..bakal jd tunang aku tu dlm masa 2-3hari lagi nihh...heheh...Insyallah, moga semuanya berjalan dgn baik2 jer, amin.

Ntah nape 2-3 hari nie tido aku terganggu sket. Sllu jage pagi2 bute pastu xleh nk tido dah. Klu x period leh gak gagah2 diri buat Solat Tahajud. Tp period la pulak. So guling2 jelah smpi pagi nk g keje. So dtg awal gak la mcm mase ddk Serdang dulu lately. Maybe aku risau sket kot ttg majlis tunang sok. Xtau nk expect ape. Aku yakin aku buat kptsn yg tepat & aku kompiden ngn Mr.East nih. Very2 kompiden. Tp aku x kompiden ttg diri aku..ttg perasaan aku yg hambar sgt ttg life nih. Mcm lost jer kkdng tue. Xde sape aku leh mengadu selain pd Allah. Hanya Dia yg lebih mengetahui ttg ape yg aku alami skrg. Ya Allah, berikan aku sst yg baik2 saje, amin.

Pagi td belikn Mr.East bekpes bihun goreng & kuih sikit. Dating 1st time kt opis nihh..kekeke..dekat area opis kosong tue..kantoi la dgn a few pak guard Nepal & ade cleaner hotel ppn yg maybe nmpk kitorang dating laa heheh. Ntah pape ntah. Pepagi bute da dating. 10 minit jelah ddk sembang. Pastu dia pn ade keje nk settle & aku g amek paper spt biase. Mak called td ckp kt sane da start hujan lebat sejak mlm tadi. Dia kate takot banjir lak. Cuaca sini pn mendung je nih. Hopefully ok laa..klu banjir masak gak laa..nk g Kota lagi beli brg2 yg blm cukup. Mohon Allah permudah proses nie. Amin.

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat