Update

Dgn Iz nie rase mcm di tatang dgn minyak yg penuh. Dh la sempoi..pastu mcm dpt rase dia sayang sgt kt aku. Eventho xdelah ckp jiwang2 ape sgt, paling kuat 'sy syg awk' jelah. Tp dr pandangan mata dia pd aku, pastu dia sllu curi2 pandang muka aku. Then klu aku ngantuk & senyap dia tnya nape nie? Cam lembut je dia layan...untung je rase dpt mamat nie hehe :) At the same time still kitorang saling berlawak, gelak same2 cam bengong pn ade...

Esok dia dah start cuti g Langkawi ngn family dia. First time berpisah lama dgn dia 5 hari. Selasa depan Insyallah baru jumpe after raye haji. Sabtu pagi sblm Subuh spt biase aku gerak balik Lengyu. Doa Allah selamatkn perjalanan aku ngn Anje berdua tue. Pagi Sabtu sampai, aku x puasa la hari tue. Kompem pn letih. Esknye time Lisa tunang Hari Arafah - hari Allah byk keluarkn ahli neraka kt akhirat sok sbb diampunkn dosanya. Aku niat nk puasa gak Insyallah.

Hari nie rase letih gak badan nie. Sblm2 nie rase relax jer puasa. Maybe sbb aku sahur dgn cornflakes jer kot pagi td. Sblm nie ade gak makan nasi & megi. So mcm ringan sgt kot sahur td tue. Mlm td aku bantai KFC dgn K.Lin kt alamanda. K.Lin yg ajak mkn, aku yg mkn sungguh2 hehe. Ptg nie giliran aku belanje Iz makan mee bandung muar kt uniten tue. Dah lame x g situ. last dulu2 jelah mase dgn sepul. Aku cam malas gak nk ke situ tp terasa nk makan mee bandung situ la pulak. So pegi jelah dgn Iz nnti. Pastu nnti2 sok2 nk ajak Iz makan bihun sup yg sedap kat Maulana Serdang tue..dulu rajin la makan dgn sepul kann..nie pn aku gian nk mkn gak hehe..Insyallah klu ade peluang mmg nk pegilah..xpn ajak Iz jer tapau utk sahur esk...ok gak tu kan?? dah alang2 g uniten tu da dekat perr...nnti la aku suggest kat Iz :) Dia ok jer sllunye hehe..

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat