Yakin Ini Yg Terbaik

Nape ntah kkdng aku mcm blur jer. Otak pn cam jammed xleh nk pk ape2. Kkdg aku tgk skrin PC pk ntah pape. Kkdng cam rase xto nk buat ape. Xto nk pk ape. Alhamdulillah byk yg da settled utk kat KL nie. Brg2 sme da complete. Tinggal utk part kt Linggiu sok la. Hopefully semuanya berjalan dgn lancar. Takot je layanan x memuaskn sgt nnti. Sbbnye ramai gak rombongan dr Semenyih tue. Maybe dlm 7-8 kete dah. Mcm kenduri kawen pon ade dh nie. Family belah East mmg excited giler la bile tau mamat tu nk tunang. Sbb mamat tu kan cam poyo2 x kesah. Pastu bile jd camnie, mmg semua pn excited la. Seronok je tgk sedara mara dia yg mmg jenis close semenyer. Jauh2 pn sanggup nak join hantar anak sedare kesayangan diorang tue.

East mmg baik giler ngn aku. Lately cam nmpk dia makin sayang kt aku. Sabtu lepas bg sms smpi bape kali ntah ckp rindu kt aku. Sbbnye x dpt dgr suara aku kt phone. Dia xde krdt, aku pn same. Lgpn masing2 bz nk uruskn hal ttg majlis sok la. Mlm baru aku dpt called dia. Tu pn gne hp K.Ya. Dia pn terus terang ckp cam x betol da asek ingat aku jer. Tensen x dpt dgr suara aku seme. Rase dihargai betol bile dia ckp mcm tue :) Aku suke dgn dia & aku yakin aku buat pilihan yg tepat utk terima dia as a husband. In fact kkdng aku rase cam dia terlalu baik je utk aku. So aku kene syukur pd Allah dpt lelaki sebaik dia. Family yg baik2. Aku yakin jalan inilah yg terbaik utk aku. Aku cuma mohon rahmat & keberkatan je dr Allah dgn apa pn yg berlaku ats diri aku. Itu yg paling penting sekali. Mohon yg baik2 je dr Allah. Insyallah, amin.

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat