emmm

Kkdng cam rase x caye je aku da tunang ngn Iz. Dah la kitorang cam poyo2 gitu kan. Aku rase senang ngn dia. Nk kate cinta, aku pn da xto ape makne cinta. Yg pasti aku rase secured & akn bahagia if kawen ngn dia. Dia layan aku punyelah baik. Aku yakin dia gak leh jd ayah yg baik. Seorang lelaki yg bertggjwb. Itu yg paling penting sekali. Aku suke habiskn masa dgn dia. Sllu ade di samping dia. Suke bile dia manjakan aku. Terasa sgt yg dia btl2 syg kt aku. Aku cube sedaye upaye layan dia dgn baik. Gembirakn hati dia dgn lawak2 aku.

Bile kuar same ngn dia, x lepas dia pegang tgn aku. Cam jage sgt2 aku. Ahh, dia mmg lelaki yg baik. Terlalu baik utk aku. Kdg2 aku rase terlalu bertuah lak aku. So nape aku nk tolak dia eventho perasaan aku biase2 je pd dia? Dia lelaki yg btl2 bg full commitment pd aku. Yg sungguh2 nak kawen dgn aku. Yg jaga hati & perasaan aku sedaya mungkin. Mane mungkin aku tolak lelaki yg sebaik dia. Dan mmg bodoh lah aku klu aku tolak dia. Aku doakan lelaki yg sayangi aku seadanya aku & dia menerima aku seadanya. Keburukan aku pn dia terima tanpa byk soal. Malas mandi pn dia blh jadikn lawak. Dia sggup byr duit kete JHT yg lebih mahal installment bulanan dr kete WRP dia tue. Klu keluar dating pn sllunye dia yg belanje. X byk soal pon.

Terlalu byk yg dia korban utk aku. Aku dah x peduli da perasaan aku pd dia. Aku juz nk jd isteri yg baik utk dia. Ibu yg baik utk anak2 kami. Aku nk jayakan hidup bahagia bile berkeluarga dgn dia nnti. Aku yakin dgn sikap kitorang yg sempoi, Insyallah semuanya akn baik2 jer. Aku x perlu fikir byk lg. Kene fokus utk kawen nie jek.

Nie lg 1 masalah. Bab duit nie yg agak susah utk aku. Mane nk cekau duit utk buat majlis rmh aku sok. 8k hantaran blm cukup utk cover semua. Koman2 aku kene ade lg 2-3k utk top up ape yg patot. Kurangkan jemputan. Tu yg bermain2 dlm fikiran aku skrg. Tensen klu pk psl nie...

Ahh...dah lahh..fenin lak kepala aku nie. Cau cin cau dulu..

Popular Posts