Borang nikah den on d way

Time rest kol 1tghari td aku guling2 dlm Surau nk tdo la kengkununnye. Skali mak called bgtau soh aku amek dia+abah Jumaat nie. A.Edy beli tiket kol 11.30am. So ptg smpi la kt Hentian Serdang. Aku rase A.Edy yg nak amek kot. X kesah la sape amek pon. Abes keje klu xde sape amek, aku amek jelah. Pastu dia ckp borang kebenaran nikah da amek kt PAID Kota Tggi nuu huhu. Pastu dia kate baju kain sari merah aku pn da siap. Nnti dia bwk skali mase dtg sini. Pastu inform da buat IC baru. Kene denda smpi RM200 sbb hilang kali ke-3 klu x silap aku. Pastu Abah ckp ngn dia pasni klu hilang lg kene denda RM1k & masok penjara. Aku pn xto da nk ckp camne. Aku ckp soh Abah simpankn jek dlm wallet Abah. Then dia kate klu wallet Abah hilang lak? Adohai..entah la..klu da nk hilang tu, akn hilang jgk la.

Hari nie pas keje aku ngn Iz nk kuar duit dlu kt Maybank nk bayo deposit duit K.10. Aku nk bayo RM300 jek teros. Iz maybe RM150 jek. So total RM450, balance RM750. Pastu nk g Alamanda bayo duit kete aku & usha gelang tgn utk nikah sok. Usha je dulu kate Iz hehe. Ade Sale, tu yg pegi tu. Then aku ingat nk jual balik cincin tunang emas putih ngn Sepul dlu. X kesah la dpt bape pn. Bkn aku nk buat ape lagi dah pon benda tu. Dr dok berkepuk aku simpan x pakai, baek jual. Untung2 dpt la cover belanje lain2 nk kawen nih. Aku x sure Habib nk amek ke tak. Tp kate K.Niza & K.Nita diorang amek. So nnti aku tnya jelah salesgirl tu bape leh dpt klu jual balik cincin tu hehe.

Erin sms td. Dia tnya tarikh kawen bile pastu ajak jumpe time Suhairi & Iz maen badminton kt Balai Polis Cyber. Nti aku tnya Iz dia nk maen ke tak esk. Kitorang plan nk g jog. Tgklah sok camne heheh.

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat