His wedding ring & shoes for nikah

Smlm mase aku tgh bersiap2 smbil tggu Iz nk amek aku g Mines, Nani called ajak sembang kt f/court P9 dekat ngn rmh sewa aku tue. Tepakselah aku tolak sbb nk g beli brg Iz. Lgpn ulser nie buat aku mls nk berckp byk sgt. Pedih arr. Mood pn kurang baek. So declined. Sori Nani, next time yer. Baru jap td aku sms dia ajak g f/c tu ptg nie sbb aku & Iz free. Esk kitorang nk g Nilai carik kain hantaran utk aku & langkah bendul utk K.Ya. Plus aku nk survey goodie bag, souvenir etc. NK compare price ngn kt Ayer Hitam sok.

Well smlm kt Mines after mkn Pizza Hut, beli cincin wedding Iz yg regenye amat2 murah. Nk tergelak pon ade hehe. Laki cina tu suggest beli Steel (besi) sbb x perlu cuci cam Silver. Lgpn rings silver nie nipis sgt lah. Iz pn bekenan kt steel jek. So aku pn belikan lah. Bkn org tau pn murah hehe. Dan yg pnting bkn harga, tp kegunaannye. Aku mmg soh Iz pakai after kawen sok. Spy org tau dia da kawen. Xkn aku je yg kene pakai cincin sbg tanda aku da kawen kan? Mane aci siot. Tp sembang2 ngn K.Ruby sat & dia kata steel nie kkdng bg alahan pd pemakainya. Aduss..x best lak aku dgr. Dh ler Iz tu kulit sensitif. Ape2 pn we wait n see jelah after kawen sok. Klu ade alahan, xyah la pakai. Aku xdelah kejam sgt...huhu

Susah betol cari kasot En.Tunang nih. Kat Mines, xde yg dia bekenan. So ajak dia g JJ Equine & g kt JJ teros. Dh la masa terhad, yg dia bekenan mahal sgt, yg murah sket x selesa pakai pulak. Last2 memikirkn Sale pn smpi 22hb nie je & mggu nie peluang terakhir utk kitorang shopping kt KL, aku soh gak Iz beli. Aku ckp aku tambah sket la duit aku. So he pick Larrie shoes RM199 & after less 20%, jadik RM159.90. Aku bg dia RM50, lebih dia top up. Lebur angan2 aku nk beli purse baru. Bekenan gak kt purse BUM & Polo kt situ. Ade less 20%. Kire harga dlm RM60+ la tinggal. Tp xpelah, purse lame still blh pakai lagi. Juz zip dah kong sket la. Berkorban skali skala demi org tersayang xpe. Rase hepi dpt gak tlg dia. Sllu dia yg byk tlg aku. Sllu belanje aku beli brg2 aku. So xde hal lah :) Utk bakal suami tersayang ^_^

Hari nie nk top up Touch n Go sbb nk balik kg mggu nie. Minyak Iz support hehe. Top up RM100 sudah. So kenelah kuar duit lg kt Maybank sbb esk nk g Nilai. Pastu nk shopping kt Ayer Hitam on the way balik kg.tue. Terbang lagi la RM den...isk isk...

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat