Shopping & Weddings

Hari nie aku ingat nk mintak ngn bos balik awal sket dlm 5.00pm ker. Sbbnye kesian kt mak & abah tggu lame sgt kt Hentian Serdang tu. Iz x jd la ikot sbbnye plan esok nk bwk mak+abah+k.ya g Sogo skali. Aku ngn Iz kan nk beli brg2 hantaran. So blh la klu K.Ya nk ajak mak ngn abah g jalan mane2 kt area jln TAR tu kan. Carik2 kain nk buat baju baru ke, langsir ker. Pastu K.Ya ckp nk ajak diorang naik skybridge kat KLCC nuu. Aku cam pk2 larat ke diorang nk jalan lg after ke jln TAR tue? So we wait n see jelah esk camne. For sure org ramai cam 'ulat taik' nyer esk. Lemah tol aku klu pk psl nie. Tp nk wat camne? Iz ckp Sogo byk choices & design cam latest sket compared to Parkson. Eventho aku malas sbnrnye, tp sbb En.Tunang da ckp mcm tue & krn memikirkan pembelian tue utk majlis besar kitorang, aku ikot jekla. Aku pk2 ade gak kebaikannye. Dpt aku exercise dlm pd bershopping tue hehe.

Esk En.Tunang kene bangun awal pagi amek kitorang kt Cheras nuu. Kesian lak dia hehe. Maybe dlm kol 9.30am+ ke bleh la dia gerak dr Semenyih. Anyway on Ahad pon ade 3 wedding kitorang have to attend. Kwn Iz mase kt Kuitho (now UTHO) area tmn2 kat Plaza Phoenix, kwn sek.aku Alan kat Dewan Dato'Ahmad Razali kt Ampang & office mate aku & Iz, Raizal kat Pet.Jaya. Ahad tu bleh la Iz bangun lewat sket. Kol 12 tghari leh la start g wed kat Cheras dulu, pastu kt Ampang & last kat PJ. After habis weds seme maybe nk ke Mines pulak jumpe member aku mase kt UPM. Bai & Ropez ade bowling tournament ngn bdk2 Club Kelisa klu x silap aku. Tu pn klu sempat & En.Tunang x penat la. Ahad tu naik kete aku jelah senang sbb auto. Xlah penat sgt En.Tunang drive. Lgpn g berdua jer.

Dan Isnin adalah hari CUTI!!!!!!! Masa utk REHAT!!!!!! & balik semule ke Putrajaya pd mlmnye utk 1 lg mggu kerja yg membosankan...uuuuu....

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat