Chit Chat & Makan2




Last Friday after keje ajak Iz teman g post office nk pos kad kawen pd member yg jaoh2. After that Iz ajak menom & kitorang lepak la kt Oldtown@Prima Avenue. Aku order Orange Smoothies, Iz order Hazelnut White Coffee (Cold) & Blueberry Toast. Managed to snap a few pics b4 our order arrived. Sembang punye sembang aku ckp la aku nk g shopping nite dress etc. Aku pn tanya dia perlu ke sbnrnye nite dress nih? Dia ckp dia x kesah. Ikot keselesaan aku je. Ade ok, xde pn ok. Aku citer ngn dia aku bace blog bdk2 nk kawen xde plk diorang citer ttg beli baju tido utk suami. Dia ckp la maybe pd diorang x perlu kot baju2 tu. (maybe brides to be segan nk citer dlm blog..nmpk sgt aku nie kurang segan nyahaha...) Aku ckp aku nak jugak beli. Nape aku beriya sgt nk beli ek? Aku pn xto nk explain camne. Tp dr dulu mase time student bile jln2 kt bah.inners2 ni & nmpk nite dress yg sexy2 tu, teros je set dlm otak da kawen sok aku msti nk beli & pakai. Cam comel & sweet jek tgk. Paling suke tgk wane pink & black. Rege bkn mahal sgt pon.

Penah gak sembang2 ngn roomates time bajor2 tu ttg keinginan nk beli & pakai baju2 tu. Diorang ckp beli jelah. Bkn khas utk org da kawen je blh beli. Tp pd aku cam bazir jek. Tgk diri sndiri yg sexy cam ntah pape ntah hahaha. Kang diorang kate aku kemaruk nk kawen pulak pakai sexy2 camtu kekeke. So niat murni aku tu dibatalkn lah & sbb tuelah skrg aku beriya2 nk beli jugak hehe. Sementelah kt rmh sewa aku mmg selesa pakai shorts & singlet jek. So bile da ddk berdua ngn Iz sok mmg aku pakai cenggitu jelah. So bile nk tido kenelah ade perbezaan pakaian kan. Xkan same jek. Lebih kurang begitulah pemikiran aku skrg nie hehe. Kat Vietnam ari tu da beli satin dress wane putih yg agak mahal jugak la sbnrnye. Klu kt Msia kompem ratus2 nyer rege. Kt sane x smpi RM100 pn beli. Atas desakan kakak2 yg da beranak pinak, aku pn beli gak la. Sekali ngn robe dia lah. Da try da ari tu. Sukerrrr sgtttt...hehe...Ptg nie aim nk beli pink & black color. Da usha ngn Iz b4 this & time tgh ade duit ni, aku nk cecepat belilah. Lgpn hari Khamis nie 23/4 genap sebulan dah aku nk Nikah. Bile lg aku nk beli?? Kbtln Iz pn nk g JJ amek jam tgn dia yg rosak ari tue. Hrpnye da siap lahh...Iz ckp pas g JJ baru singgah Alamanda beli towel Terry Palmer utk dia tue ^_^ Keh sett!!

Penin otak aku tulis nama utk staff SHSB td. Naik juling mata menulis hahaha. Utk staff SHTech aku pospone dulu. Esok lusa leh buat ngn Incik 2nang sbb aku xto dia nk tulis nama cenggane. Nk kene ade Abg ke, Kakak ke...so better dia ade skali la mase nk tulis nama tuh. Utk SHSB aku tibai jek tulis nama masing2. Senang nk tulis. Pastu boh & partner or & family. Abes citer. Ohh..td lunch hour g makan kt Nilai@ Auntie Annie. Diorang2 nie citer kedai mkn nih mak pelakon 'Anak Pontianak' yg punye. Sakan la jugak meng'order' sbb Kak Ruby belanje. Dia ckp sempena bonus yg dpt ari tue. Pegi ber-4 je skali ngn Kak Niza & Azman (jd driver kitorang hihi). Nasi putih, udang masak lemak tempoyak, ayam kg.goreng, asam pedas ikan jenahak, kailan goreng ikan masin, kerabu pucuk paku & sambal belacan+ulam. Pd aku biasa je masakan diorang. Paling besh skali desert aiskrim+tapai pulut. Yg itu je kitorang bg 5 stars ^_^ Air semenye order air kelapa muda fresh. Tp kelapa x muda sgt, isi pn da keras susah giler nk korek. Sampai terkocak2 air kelapa kene muka & baju..hahhaa.. Man ckp xleh bwk g majlis la korang seme nie...hua hua... Sori arr x sempat nk snap gambo...lapo tahap gaban..tggu dekat 35 minit baru mknn smpi..huhh

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat