Harga Emas Segram Turun



Alhamdulillah hari nie badan da ok sket. Kurang sket lenguh2 & rase urat tergeliat tue. Smlm eventho xde pape sbnrnye nk buat, lps keje jmpe gak ngn En.2nang. Xtau nk g mane, last2 dia bwk g Tmn Putra Perdana dkt Shangri La Ptrjaya. Kejap je pn kt situ. X kuar dr kete pn. Sembang2 pastu kuar citer ttg aku terbaca kt 1 blog nie harga emas 916 da turun ke RM113 per gram. Paling mahal mase Habib ade buat Sale Emas hari tue. After tolak RM6 per gram jadik RM116. So lg murah emas without Sale skrg nielah. Hopefully akan turun lagi dlm bbrp mggu lg. Rase bersyukur jgk sbb x beli lg bracelet utk batal air sembahyang time Nikah sok. Tertangguh sbb kesihatan mak Iz yg kurang memuaskan. Buat Iz jd super bz smpi x sempat nk kuar savings kt bank. Now da nmpk hikmahnya. Insyallah.

Lps kuar citer ttg rege emas, teros kitorang g Alamanda nk usha betol ke ape yg aku bace kt blog tu. Dan terbukti la bile tgk kt papan HJ tue. X masok pon sbb blm nk beli lg. Yg pasti mestilah harga gelang yg aku bekenan tu da turun a few hundreds. Agaknyelah..hehe..Ape2 pn nk jgk pegi kedai emas kt Salak Tinggi yg mak Iz recommend kt kitorang. Maybe ade design yg lebih menarik & dpt bargain gegiler on workmanship. Who knows kan? It worth to try

News ttg bonus agak menggembirakan. Aku ngn Iz hrp sesangat dpt bonus klu blh b4 majlis kitorang. Dgr citer dh hntr doc.for approval to Tan Sri & Dato' PK Isnin lepas. So ramai menjangkakan b4 gaji hjg bln nie Insyallah dh blh dpt. Tp xtaulah dpt utk bape bln. Pd aku klu dpt sebulan pn da syukur sgt dah drp xde kan? Lg plk tahun nie kan ekonomi meleset. Dlm pd byk kompeni yg gulung tikar, buang pekerja, dpt bonus pd aku dikira sgt bertuah. Klu mmg btl dpt, mostly duit tue aku nk asing siap2 utk settlekan semua byrn berkaitan wedding. Balance bleh la fokus benda kecik2 pulak. Cam hiasan hantaran, bilik etc.

Fuhh...bz lak aku pagi nih. Buat letter, letter of offer, filings. Copy je da bape byk buat dr td. Jln ke Main Office ade dlm 1km gaknyer ulang alik hehe. Walau ape pn aku suke je jln2 nih. Leh bakar lemak2 kt badan ni hah huhu. Juz letih sket arr. Buat tekak jd kering & asek nk menom air jer. Pn bagus utk kesihatan. Buang toksin dlm bdn kate org. Hari nie x dgr lg suara En.Tunang. Dia ckp smlm mmg bz sbbt Audit Software tuh. So aku pn malas nk kaco. Klu dia free msti dia call punye.

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat