JJ Equine Park


Yeehuuu!!!! Gue da beli da nite dress yg berwarna hitam & pink. Sgt sweet & bile aku ckp ngn Iz aku da try dress tu kt rmh sewa & pd aku sexy sket, teros dia balas 'bkn sexy byk ker??' wakaka....aku pn teros terkekeh kekeh & tersenyum simpul (cam org 'gatal' pn ade...hua hua). Mission accomplished & sempat mengaut 2 bra Triumph yg berharga lebih mahal dr 2 nite dress sblmnya. Lenguh bahu menyandang 2 pillow Akemi yg dibeli khas utk rmh kt Salak sok. Mlm td hati aku jd sgt baik, maka telah menjemput Iz memilih sehelai shirt utk dipakai yg dibayar sekali dgn pembelian barangan aku. Shirt Durban RM39.90, boxers Pierre Cardin 2 pcs RM20+ & stokin Renoma RM20+ menjadi pilihan brgn Incik 2nang. Aku xto bape duit aku abes mlm td. Bayar je semuanya tanpa berfikir pjg. Dlm kete time nk balik Incik 2nang bg duit RM30 & eventho aku kate x payah, dia berkeras gak nk bagi. Stakat ni yg aku perasaan ttg sikap Incik 2nang ialah sgt susah nk terima je belanjaan aku bile beli brg2 keperluan diri dia. Msti akn hulur gak duit buat tambah2 duit aku. Tp klu aku banje makan, dia ok plak. Masih dlm proses mengenali bakal suami. Maklom ler, kawan 2 bln je pastu teros tunang, 4 bln+ berikutnya da nk kawen, mmg proses mengenali hati budi masing2 akn sentiasa berjalan dlm pd kitorang bersama. Hrpnye xdelah sikap yg xdpt masing2 terima, Insyallah.

Sbb da penat sgt bejalan smlm kt JJ, misi ke Alamanda ditunda ke ptg ini, Insyallah. Towel Terry Palmer masih blm dibeli. Jumaat nie bleh bwk balik kg.utk dikumpulkn bersama brg2 hantaran gue utk Iz. Mak call td mase lunch hour. Dia ckp Kak Lin se'family' pn balik Jumaat nie. Abeshla tunang sayang gue kene buli dgn anak2 buah den si Ejam & Mija. Seb baek Aqil tu baby, x reti nk buli lagi hehe. Aku sgt suke the fact that Incik 2nang sgt suke melayan bdk2. Klu aku mmg da x terlayan da bdk 2 ekor yg agak hyper tue. X dapek la nk panjat2 belakang aku suruh dokong. Da beso gedabak gitu, mau patah pinggang gue. Si Iz smpi berpeluh2 aku tgk melayan diorang tue. Aku soh jgn layan sgt, dia nk gak layan. Hahh..amek ko kene kuda2 ngn budak tue. Tp aku suke gak tgk sbb boleh gelak guling2 menenangkn fikiran yg kusut masai dgn mcm2 hal terutamanya ttg nk kawen nih. Riuh rendah la rmh parents aku sok nih. Better aku kunci bilik pengantin yg da ade brg2 hantaran tuh. Dpt kt bdk2 tu, mmg nangis x berlagu la aku..huhu....

Mlm td sms ngn Lisa tnya ttg date ngn Mizan nk tgk Pakej utk kawen tuh. Lisa ckp Mizan nk jmpe after Zohor kt JJ Tebrau. Adik gue xde sbb ke KL hntr bdk2 sek.dia. So jmpe ngn Mizan jeklah. Debar2 lak aku nk tgk pelamin & baju2 yg Mizan ade. Hrpnye adelah yg aku bekenan. Pastu nk jmpe Mak/Kak Andam lagi. Mekaplah sy cantit2 yerr. Sy ni dah la kurang cantit. Jgnla jadikan sy semakin x cantit yer yer....Hrp semenye bejalan lancar lah. Da la buat keje gile lg sebulan nk kawen baru carik pakej. Hishhh..x penah dibuat org...

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat