Sexy Nite Dress


Period aku dtg awal la bln nie. Semalam 19hb da dtg. Buat aku serba salah nk makan ke tak pil yg lewatkn period tu utk membolehkn aku nikah kt masjid. Sbb klu next month dtg 19hb jgk, aku rase sempat habis sblm aku nikah on 23rd tue. Kire da blh mandi wajib la. Ape2 pn nti mase nk beli pil tu bleh la tnya Dr.bape lame period akn hold. Period cycle aku Alhamdulillah mmg normal. So aku mmg agak berat hati nk amek pil lewatkn period nie sbb takot jd x normal da lepas tu. Kene buat kptsn yg bijak & tepat nih. Nikah kt rmh pn ok juz sempit sket arr sbb sedara mara Iz ramai. Plus sedara mara aku lagi kan. Tp itu bisa di atur kan? Khemah pn da ade time tu. Anyway family Iz prefer Nilah kt Masjid sbb kompem luas. Selesa. Ishh..mane yg dpt jelah. Nti diskas lg ngn Iz. Period yg lepas nie, aku jd bini org dahh. Yuhuhu...cam x caye jek...cuak dah ni.....waaa....

Ptg nie nk ajak Iz g Alamanda & JJ Equine lah. Nk beli night dress & yg seangkatan dgnnye. Plus deodorant & tissue kete. Lupe lak nk beli last week. Anyway lately rase sayangggg bangattt kt Incik 2nang. Sbb da x lame lg nk jd suami aku ke ek? Aku pn jd cam kompius lak. Citer ngn Iz, dia ckp bagoslah. Xkan makin lame makin x sayang pulak. Da jd laen mcm lak klu mcm tu. Betol gak kan? Ape la aku ni....hehehe...Da nk kawen nie jd mereng sket otak aku nih. Pk bkn2 xyah ckp la kan. Riso mcm2 lah. Smpi saket otak pn ade. Lebih2 lg klu pk psl pakej kawen belah JB. Weekend nie baru nk g tgk. Mmg keje giler. Ok stop pk. Nnti saket otak. Titik.

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat