Terry Palmer


Lunch td mkn dgn Iz kt Dengkil. Maklomler hari nie ptg x dating. Iz nk balik awal sbb dia ckp badan letih & kurang tido. Mane taknyer. Asek tgk bola pagi2 bute. Sape yg salah tu?? (klu rmh sewa aku ade Astro, aku pn tgk jgk..kekeke). So sembang2 smbil melantak, tetibe aku rase cam kejam je sbb x belikn dia towel Terry Palmer sekali smlm. X peka betol aku nie. So aku ckp nnti aku belikn same pattern cam aku punye juz lain kaler jek. Sengih2 je Iz dgr aku ckp nk belikan. Siap ckp nk beli pattern yg dia minat pulak. Aku ckp 'x dpt laa...' hehe...Sgt bersemangat bile pk ade towel yg same pattern pas kawen...pelik ke aku excited benda2 mcm nie? hehehe...Rase cam sweet jer huhu. Lantak la org ckp ape. Yg pntng aku bahagia & x kaco org pn. Kann??Kannnn?? Kannn?????hehe..

Anyway towel nie utk dipakai time da ddk rmh kt Salak jer. B4 that pakai towel yg sedia ade suda. Time ddk rmh Semenyih, xleh nk berkemban pn kuar dr bilik mandi. Sbbnye adik Iz si Apek da abes study kt Uitm Penang. Bilik dia kt tingkat atas gak. So utk mengelakkn pkr2 yg x diingini terjadi, kenelah aku pakai baju siap2 dlm bilik mandi. Cam x bese lak kan. Pdhal kt rmh parents aku kt Jhr pn mmg x bese berkemban pn. Segan ngn Abah & siblings gue yg lelaki lorr. Kt rmh kakak aku kt Cheras & rmh sewa jek aku bekemban ngn towel. Sbb xde laki. Ddk berdua ngn suami kt rmh Salak sok blh la aku teruskn xtvt bekemban nih hehe. Sdg pk2 do i need to buy bathrobe?

Plus, kt rmh Semenyih xleh nk pakai shorts & singlet huhu. Buat aku riso sbb koleksi seluar pjg/track suit blh dikatakan aku nggak punya dong. Kain batik apetah lagi..hahaha. Kenelah aku cilok sluar pjg kakak aku brg sehelai dua nyahaha. Kain batik leh beli kt Langkawi sok. Iz ckp kt sane murah. Adoi laa..pening gak kepala Iz bile tau hakikat diri sebenar bakal bini dia yg sexy meksi bile kt rmh nih hehe. Dia ckp klu kt rmh Salak, xde hal. Tp kt Semenyih mmg x proper la kan. Cett..aku pn x tergamak nk pakai seluar pendek kt rmh mentua. Giloss ape? Baju kelawar da beli 1 kt Nilai 3 hari tu. Akn ditambah bbrp helai lg khas utk koleksi rmh Semenyih. Maybe leh beli pijama cam budak2 pakai tu. Akn kucari dlm mase terdekat nih, Insyallah. Chaiyokk!!

Ade gak diskas psl bile nk angkut brg2 aku ke rmh Semenyih & Salak. Iz soh asingkn siap2 brg mane yg nk bwk kt situ & sinun. Yg mmg xnk gune, leh hntr balik Cheras jek masok stor. Seme ni buat next month la dekat2 nk kawen sok. Tgk la counting time aku tu. 1 month, 1 week & 1 day. Cam da cuak dah nie. X lame dah tuu....aaaa....

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat