Normal Facial


Yezzaa...settled buat facial ptg smlm. Di sbbkn bos half day (pm), aku ngn Kak B cabot awal dlm pkl 5ptg hehe. Bkn senang nk dpt peluang nie kan? Sementelah ade hal, rebut jelah. Klu xde pape, aku xdelah nk cabot awal. Sejak akhir2 nk kawen nie, aku makin berani jd nakal. Lagi2 klu melibatkn En.2nang tercinta. Cam bile dia ade same, mmg sggup menempuh onak & duri & kemungkinan akn kantoi dgn bos yg amat2 aku geruni. Ntah laa..lame2 aku cam sgt fed up dgn bos yg byk songeh ni. Asek nk ikot kepala dia jer. Rase cam ddk dlm opis sntiasa di awasi. Sntiasa kene jaga tingkah laku. Sntiasa kene pk ttg ape dia kata, ape pendapat dia ttg kelakuan diri sndiri. Bile pk2 balik mcm duduk dlm penjara pn ade. Ini je satu2nye pkr yg buat aku rase x hepi keje kt sini. Bos yg mcm singa. Rambut pn ngerbang cam singa gak. Mmg padan sgt la tue..hahaha...sedapnye aku mengutuk bos....dia lalu depan, aku maintain cool jek menaip..kekeke.

Ohh..berbalik pd citer ttg facial. Tak malu nk mengaku this is my 1st time doing it. Maklomler, sblm2 nie aku nie manelah kisah ttg hal2 kecantikan nih. Stakat tempek bedak pastu lip gloss. Cleanser pn pakai Neutrogena, moisturizer Garnier pn kkdng je pakai klu ade mood. So xyah tekejot la if aku rase tobat mcm xnk buat lagi smlm sbb blackheads yg sdh berkarat. Ape2 pn org yg buat facial tu kate blackheads aku senang keluar & muka x byk masalah sgt. Juz jerawat pasir jer sket2. Siap tnya aku pakai produk ape lg hehe. Aku ckp jelah aku suke tukar2. Paling lama guna Ponds. Pastu Neutrogena & Garnier & after this aku nk beralih pd Skin Food. Makin lame makin mahal nmpk pilihan aku nih. Bahaye nihh...heheh..Ape2 pn sgl kesakitan smlm berbaloi bile ramai yg puji kulit muka nmpk bersih & berseri. So dlm otak da set, Insyallah 2 bln sekali blh la buat facial. Semangat btl ttg menjaga kecantikan sjk nk kawen nih. Sbbnye rase berbaloi buat utk suami tersayang. Klu blh mmg nk sllu nmpk cantek depan dia. Luar & dalam. Fizikal & emosi. Rupa & hati. Insyallah ^_^

Aiyohh..ramai yg x pasan aku da start cuti kawen esok. Sbbnye diorang ingat majlis yg aku lansung kt Semenyih je. Sdgkn majlis belah ppn awal seminggu dr tue. Tetibe bos singa aku cam cuak lak td. Ala bos, sy nie bkn org pntng pn. Ape nk kecoh? Bos aku nie bkn suke org cuti lama2. MC tak suke, EL pn x suke. Klu blh seme org kene jd mcm dia yg cuti melambak2 x pernah nk abes tuh. 3 years+ dgn dia, da masak sgt perangai dia tue. Lantak ko la Bos. Asal x kaco cuti aku suda. Harus h/p dimatikan nih..hehe. Aku nie asek kutuk bos je semenjak 2 menjak nie. Nape ntah. Rase bengkek giler ngn perangai dia yg makin menjadi2 akhir2 nie. Nk menopos gaknye..kekeke...Kesimpulannya, elakkn bekerja dgn bos ppn. The end.

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat