I'm Back To Work




Guys, aku da masok keje hari nie. Tp x dpt nk tulis byk kt blog nie. Tgk kat ticker yg aku da tuka tue. Da seminggu 4 hari aku jadi isteri kpd Mohd Izhar. Ape perasaan aku? Well, adalah sangat tenang, aman & damai. Sgt suke dgn perasaan ni. Perasaan yg dpt dirasa bile sudah ade ikatan yg halal dgn org yg kite sayang. Sgt beza dgn blm kawen dulu. Dan paling seronok rase syg semakin bertambah. Lagi hebat perasaan kasih syg yg halal ni. Hari nie 1st time g keje same2 dr rmh mertua kt Semenyih. Kitorang gelak2 je dlm kete sbb rase cam x pecaye da kawen. Sgt indah suasana pegi keje same2 dlm 1 kete. Sembang2, gelak2. Kt opis pn kitorang still calling2 gune opis phone. Pakai ext.je...hehhe..xde kos ok! Paling kelakar still dlm proses membiasekan diri panggil dia 'Abg'. Dia pn kene bahasekn diri dia 'Abg' gak. Dan kitorang rase kesukaran yg same hehe. Nk kene start panggil camnie sbb da kene tegur ngn kakak sulung aku mase majlis bertandang last week hehe. Aku soh dia panggil aku 'ayang' ok kann? Pn kitorang still hadapi kesukaran yg same. Hrpnye mule2 nie jelah kekok. Da lame sok oklah. K aku upload gambo bilik yg sudah siap dihias oleh Mizan Team, D'vogue Tmn Molek. Enjoice :)

p/s: esok gmbr nikah lak yer ^_^

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat