Not Well


Hmm..rase cam Jumaat ade update blog nie. Tp nape xde ehhh? Ntah laa..aku mimpi kott hehe. Anyway smlm aku EL. Ade kt Jhr settle mcm2 hal. So mlm td smpi BBST pkl 10.00pm after hntr K.Ya kt Villa Cheras. Sbnrnye time aku menaip nih, kesihatan diri x bape memuaskn. Semua yg ditelan pagi td dh selamat ditelan sinki kt toilet. Sblm nie x muntah mknn pn juz cecair kuning tue. Nmpknye dah masok fasa baru pregnancy nihh. Inikah tandanya badan aku akn start susut melidi? X kesah la psl tu tp yg pasti bile muntah, badan rase lemah x bermaya. Xde mknn dlm perot, camne nk ade tenaga? So aku pn buatla secawan milo panas & amek roti sekeping. Hrpnye x keluar balik la yekk. Dugaan pegnen sdh semakin hebat....isk isk...

Ok la...xleh nk tulis byk2 eventho byk yg nk di'share' sbnrnye. Insyallah klu ade kekuatan, akn update lebih byk. Izinkan ku berundur diri.....huhu

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat