Update Sket Jerrr


Aku x tgk pn lg filem Harry Potter. Same kes mcm Transformers laa. Tp td da booked tiket hari Jumaat nie pkl 8.30pm kat TGV The Mines. Masok web gsc asek hang jer dr td. Buhsan sungguh. Hrp sgt Jumaat nnti kesihatan ok. Klu mabok terok, kene cancel la jwbnye. Tgk muvi dlm keadaan x bermaya bkn besh pon. Kompem xleh nk concentrate. Ntah2 tido je memanjang. Bazir duit tiket jek.

Ttg kesihatan. This week is much better from last week. Isnin, ok. Selasa, x ok. Hari nie Rabu, ok. Alhamdulillah. Selera makan xdelah naik pon. Tp utk mengelakkan rasa x sedap perut, aku kene jgk makan complete meal. Bekpes, lunch & dinner. Alhamdulillah eventho asek kene perli sbb makan jer kt opis, berat xdelah naik mencanak mane pon. Maybe sbb makan pn dipaksa2 bkn sbb berselera. Entah laa...pelik jgk klu pk2. Aku da x kesah da nk tembun mcm mane pn. Yg penting aku rase sihat & baby pn sihat walafiat.

End of this week, means 2 bln da la aku pegnen. Nmpk gaye mabuk nie makin lame makin hilang. Still ade, tp xlah seteruk these past few weeks. Rase cam nk pengsan je kt opis. Muke lansong x berseri. Senyum pon dibuat2 jer. Muke pucat semacam. Aku takot je jd serik nk pegnen lagi if ade rezeki lg nnti. Sbb klu diingat2 ttg mabok pegnen nie, rase cam nk surrender jer. Lain la klu aku nie x keje & ddk rmh jer. Masalah bile ade komitmen kt opis. Mcm mane rase mabok pon, keje tetap gak kene buat. X besh la klu effect pd kualiti keje kan. Ntah laa.. Aku doa kekuatan pd Allah je utk mengharungi semua dugaan during pregnancy nih. Amin.

Hubby dah start bersukan balik. Semalam dia g jog kt stadium dkt ngn rmh tu. Pastu dia kate join main bola ngn bdk2 muda kt sane. Aku terbongkang depan tv, makan nasi ayam, hubby pegi lak sebok2 menjaga kesihatan. Hampeh je mcm...kekeke...Hubby tensen sbb kt opis asek kene tegur badan dia dh naik jer. Sdgkn yg mcm byk bini dia ni hahh...hahaha..Sbnrnye hubby maintain je berat dia. Aku yg naik a few kg's after married. Tp maybe x bape pasan sgt kot sbb inches je yg byk naik. Lgpn diorang tau aku pegnen, so xdelah nk kutuk ape2 kan..hehe. So mangsanya adlh hubby...kesian diaa....huhu

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat