Alahai Tekak...


Alhamdulillah hari nie kesihatan lebih baek drp smlm. Now da nk tghari perut da bunyik2. Kompem masok angin. Silap2 mmg boleh muntah kuning punyelah. Tp da called hubby td soh dia belikn roti pas balik solat jumaat heheh. Dah rase sihat sket nih sayang sungguh klu x di maintainkn. Hrpnye tahanlah perot nie smpi dpt bekalan nnti huhuh. Lately semakin kerap lak nk buang air kecik. Bleh kate every hour msti nk kene g toilet. Malas betol nk jalan tau. Org kate mmg biaselah klu pegnen sllu mcm tu. Sbbnye proses pembuangan lebih bekerja keras eventho x byk mane pn minum air. Pasrah jelah...

Mlm nie Insyallah lps tgk citer Sung Chan kt 8tv akn bertolak balik ke kg.halaman tercinta. Adik aku yg bongsu Iraz nk tumpang. So soh dia naik KLIA Express benti kt Stesen Salak Tggi kt Kota Warisan. Hubby la sungguh2 nk tggu citer Sung Chan baru gerak balik. Takot sgt missed last episode eventho aku yakin mlm nie bkn last ep. Tp sbb dia yg nk drive, so ikot jelah kann. Aku bkn ape..takot dia ngantok je klu drive lewat mlm sgt. Sdh la aku jenis senang tido klu ddk kt sebelah pemandu. Kesian lak dia xde kawan nk layan borak. Lg2 dgn keadaan aku skrg yg kurang sihat. Ntah2 blm kuar tol Nilai aku da membute kekeke.

Ohh..adik aku bgtau gak yg Abg aku & family balik sekali. Tp diorang gerak after Sahur. So kakak & adik aku yg lg sorang tumpang kete Abg akula. Means klu ade rezeki semua siblings aku akn berkumpul kt kg. weekend nie. Beshnya....last semua dpt berkumpul mase aku kawen kt sane lah. Dah lame gak tu kan. Alahai...hrpnye aku sihat sikit la dekat sane nnti. X besh la klu lembik je spjg hari kann? Hmm...juz wait n see jelah...

Ok, kesimpulan yg aku dpt ttg samada mknn bazar yg x sedap or tekak aku yg len mcm ialah....mmg tekak aku yg x betol..kekeke...Smlm hubby beli bubur lambuk tmpt yg same. Sbb kesihatan smlm pon agak hampeh, balik2 opis teros muntah air, maka tekak mmg jd len mcm la. So bubur yg sgt menyelerakn pd hari sblmnye da bertukar menjadi hmm....hampesss. Jahat betol kenyataan aku sblm nie ttg peniaga kt Salak masak x sedap. Rupenye tekak sndiri yg bermasalah..cehhhh...

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat