I'm Sad


Aku tgh sedih nie sbb hubby kuar lunch x ajak aku. Dia kate ingatkn aku ade kawan mkn ngn Mages. Pdhal Mages tapau jer. Dah aku mkn sorang2 kt cafe hotel. Dok tggu2 mane hubby ngn Kak Som nih. Pdhal td diorang blkng aku ngn Mages jer. Pas abes mkn aku call hp hubby tp x dpt plk. After Solat Zohor aku call lg & hubby ckp dia ade kt opis dh. Aku tnya dia g mane, dia kate mkn kt luar ngn Kak Som. Spt yg aku jangka la kann. Aku x jeles pn dia kuar ngn Kak Som, tp aku sedih sbb mcm kene tinggal jek. Dh la makan sorang2. Mknn x sedap lak tu hari ni. Hubby ckp Kak Som ade panggil aku tp aku x dgr rasenye. Dh ckp2 dlm phone tu aku bleh menangis pulak. Hubby digr suare aku da laen mcm teros dtg dept.aku. Aku lepak dlm meeting room layan menangis smbil hadap hamper raye sorang2 pastu hubby pn masok. Lg la air mata aku mengalir laju je. Arghh...sedihnyer..nape la hubby dtg pujuk pulak nihh??? Hubby kesatkn air mata tp makin byk lak yg kuar. Sensitif sungguh aku psl nie...tsk tsk...

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat