3D Scan??


Dlm buku monthly check up An Nur ade tulis appointment for detail scan on 3rd Nov. Tu pn kene buat confirmation dulu on 2nd, klu x kire xnk buat la. Ade opismate ckp its too early & better to wait until i'm 6 or 7 months pregnant. Ade gak yg kate klu buat lambat sgt nnti susah nk nmpk sbb baby dh terlalu besar. Nie yg buat aku kompius nihh. Tp scr logikanya, Dr. Fatimah xkan suggest to do the detail scan if masih terlalu awal, betol tak? Excited sbnrnye nk buat & mmg niat dlm hati nk buat at least sekali sbg kenang2an & Insyallah bile bb da besar sok, blh tunjuk kt dia camne rupe dia mase dlm womb mommy nih. Sweet kann? ^_^ But the problem is nk meng'advance'kn duitnya tuh. 3D scan kt An Nur adlh berharga RM200+. Senang ckp at least kene ade duit dlm tgn RM300 lah. Then next weeknya dh kene g check up for monthly pulak. Means another RM150 at least to be advance. Aiyohh...byk gak tue huhuh...Kite tgklah nnti mcm mane. Hopefully dpt la buat..Insyallah.

Alhamdulillah medical claim pn dh masok td. Cam besh je tgk balance cam byk dlm bank kan..walaupun ku tahu itu hanya sebentar cuma..tsk tsk. Duit kereta & medical dh kena asing siap2 plus duit belanje balik Jhr utk adik aku kawen sok. Ntah nape from a few months back, aku byk betol nk guna duit. Lps satu, satu. Smpikn aku xleh nk tambah lansung savings utk bb. Sedih betol tsk tsk. Insyallah, next gaji & seterusnya dh xde ape sgt dh. Bleh cover balik savings bb yg tertunggak. Hopefully....

Sat g nk g Alamanda. Kebetulan Kak B nk g MPH nk cari present utk birthday anak buah dia. So tumpang 2 kaki la bleh amek roadtax kete JHT. Mls nk call bank tnya da siap ke blm sbb mmg nk pegi jgk pn. Klu blm siap, Isnin leh g ngn hubby jer. Emm..mlm td BP mmg naik smpi pijar 1 badan rasenye. Hubby bg mkn panadol sebijik, teros aku tergolek depan tv. Dlm kol 11pm hubby kejut soh naik tido kt bilik atas. Sbb tido awal, maka pkl 5.30am aku da turun bwh gorengkn mee utk hubby. Alhamdulillah rasa normal balik & serik sungguh rasanya nk mkn mcm2 lagi dh. Serius, aku mmg kene jaga mkn skrg. Hubby pn dh soh janji pasni kene jaga mkn elok2. Jgn degil2 dh asek nk mkn mcm2. Tahu hubby sgt riso bile tgk aku sakit mcm mlm td. Aku pn riso gak terutamanya bile pk ade bb yg mungkin akn dpt kesan -ve jg dgn keadaan aku skrg. Nauzubillah. Dahsyat betol penangan open house raya tahun nie..huhh

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat