Exhausted Weekend


Guys, i'm sooo tired today. Cam xde tenage even utk menaip kt blog nih. Mata cam nk bukak pn x larat. Long travel so not suitable for me at time like this (pregnant). Bile pk Friday nie akn balik lg ke Jhr, rase cam nk nanges pn ade =( Tp demi tggjwb pd keluarga, akn ku gagahkn jg kaki yg bengkak ini..cewahh. Cam drama la pulak kann hehe. But serius la guys, eventho majlis hari tu mggunakn khidmat catering, letih yg aku rase lebih kurang je mcm majlis yg masak sndiri jgk. Klu aku x pegnen maybe ok kot. Entahlaa ekk. Dan yg paling mengecewakn, henpon aku lansong xleh nk snap gmbr sbb battery kong. Time2 tuelah nk kong kann. So xdelah gmbr2 yg blh aku sajikn utk tatapan korang seme. Sadiss. But Insyallah yg weekend nie punye aku akn try snap byk2 sket plus d/load pics from camera Abg aku yg last week punye.

Well..pagi td sbnrnye aku muntah kuning yg agak byk jgk. Aku mmg dh teka dh akn jd mcm tue sbb mlm td aku x mkn ape sgt. Cume yogurt setengah cup & buah epal sebiji. Tp nk masak pn da malas sgt sbb penat yg melampau. Perot lapo pn da mls nk isi. Cipta rekod sungguh aku & hubby mlm td tido pkl 9.00mlm huhu. Sbb awal sgt tido, maka akn sllu jgklah terjaga eventho badan tersangatlah penat. So pagi td pkl 6.00am da bangun tp sbb byk kali muntah, masa byk terbuang mcm tue jer. Bile muntah, bdn pn lembik la. Tido mcm da cukup. Rehat pn same. Tp knp masih rase letih ekk? Mkn cam da byk. Tp nape perut cam rase kosong & lapo? Hmm...sometimes aku pn x phm ape yg badan nie nak.

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat