Gambate!!

nmpk x tgn yg baju wane putih tue?? x menyabar sungguh..hehee

gelap sket gambo nehh..bdn aku terlindung maka blh perasan cam kurus lg..ngehehee


Smlm pas check up, g PKNS coz hubby nk carik kasut boot bola dia. Slps bbrp lame meng'usha' prices around Putrajaya & KL, akhirnya kt Bangi jgklah price yg paling okay. Pas beli singgah billion bile aku nmpk ade maternity gown display kt depan tuh. Last2 x beli baju pn tp beli maternity pants warna hitam yg lebih sesuai utk dipakai kt opis. Price pn reasonable sgt2. Juz blouse mahal2 lah kt situ even after discount. Tgh2 bln nie cume blh hrp duit claim jelah kann? Malangnya esok baru masok duit & guess what?? Gaji dh masok ooo hari nie...wawawa...sbbnye Sabtu nie kan Deepavali, so Indian staffs request gaji awal lah. Lega jgk sbb adik aku nk kawen 25hb nih. At least balik Jhr dh ade duit utk disumbang utk itu & ini. Klu x mmg sangap la balik time kenduri xleh nk sponsor ape2..huhhh..

Hari nie dept.aku buat pot luck aidilfitri & deepavali. Yg beshnya aku kene bwk nasi impit segera jer sbb lauknye dh ade org lain bwk. Tp merebusnya mengambil masa yg lame jgk. Jenuh la jgk nk menjaga api xnk bg air melimpah dr periuk. Alhamdulillah ramai la jgk jemputan yg dtg. Alah..bkn jemput org luar ponn. Dept.2 kompeni aku jgk. Mknn pn blh kate clear tu yg paling penting sekali sbb nk elakkan pembaziran. Pastu Building Management yg kompeni appoint Propel pn ade buat makan2 gak. So pegi jgklah lunch hour td tunjuk muke eventho perot cam nk pecah dah hehe. Skrg nie klu amek BP aku kompem Dr. hangin 1 bdn sbb kompem naek giler2. Aku pn rase cam fenin nk pitam pn ade skrg nih kekeke. Seb baeklah week nie week last bulan Syawal. Means next week aku dh blh start ber'diet' (diet org pegnen ok :P) dgn membawa bekalan2 mknn dr rmh which is vegetables & fruits. Insyallah, amin.

Beshnya esok dah hari Jumaat :) Weekend nie Insyallah dh blh lepak2 rehat2 ngn hubby terchenta je kt rmh. Mlm Sabtu je ade open house terakhir anjuran penduduk Tmn Ixora, tmn tempat kitorang bermastautin. Itu pn buat dekat taman permainan kt situ jer. Jalan kaki 5 minit dh sampai heheh. Weekend nie gak nk ajak hubby beli stok vegetables & fruits utk aku bwk ke opis stp hari. Aku kene sungguh2 buat nih. X larat dh tapak kaki nie sakit2 sbb menampung berat badan yg x normal nih. Jln jauh sikit pn dah mengah2 skrg nie. Mengalahkn org yg dh 9 bln pegnen pulak cehhh. Gambate kudasai Mommy!!! ^_^



Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat