Hv a Nice Weekend!!

(cilok gmbr from i.e lagi heheh..)

Pagi td blh lupe lak mlm td plan nk buat nasi goreng utk bekpes hubby. So bangun tido cam bese jelah dekat 6.30am. Teringat jer teros la turun bwh after solat Subuh but dpt masak utk hubby jelah sbb nasi lupe masak lain. Balance yg mlm td jek. Xpelah..aku leh mkn beskot & milo kt opis. Hubby citer dia skrg jarang mkn bekpes. Kdg2 sparring partner dia da mkn kt rmh. So bile xde geng, dia pn mls nk kuar. Rase x besh la plk dgr mcm tue. Means aku pn skali skale kene gak buat bekpes utk hubby kan? Seb baek la mabuk pegnen da kurang sikit. So blh gak la gagah2 ke dapur buat ape yg patot. So week nie aku bejaye buat 2 kali bekpes utk hubby. Bihun & nasi goreng. Tgk dlm freezer td ade nugget ayam. Esknyer bekpes blh la goreng. Variety sket kann? :)

Rencana utk esk, hubby ckp sparring partner dia Azrun ajak g open house rmh dia kt KL. Timing on lunch hour onwards. Rmh Kak Fara lak pkl 4.00ptg onwards kt Puchong. So kire ok la tue kann. Ok la dpt 2 buat rmh sehari. Xdelah penuh sgt perot nih ngn mknn. Ahad full day kt rmh kakak aku kt Senawang. Ptg nie nk g rmh Suhairi Tech.Dept nk tgk bb sulung dia & beraya sekali kt Tmn U, Serdang. Pastu nk ke Kajang g rmh bes pren merangkap family angkat hubby. 2 buah rmh gaklah hari nie. Sakan gak aku beraye week nih hehe. Syukurla kesihatan da semakin membaek eventho not 100%. Gagah2kan diri jelah.

Hari nie patotnyer lunch hour ade org nk belanje mkn Nasi Ayam Penyet. Tp orgnyer x smpi2 lagi. Perot aku da berkeroncong nih. Asek bantai beskot roll coklat jer mane buleh tahan kann. Jap g yg lelaki da nk g Solat Jumaat. Jgn pakcik tu terlupe sudah. Masak nk kene jwb ngn bos klu dia tnya kang huhu. Pening kepala pn x surut2 dr td nehh. X larat da nk taip byk2 kt sini. So Insyallah kite jmpe semule on Monday ok! Have a nice weekend everyone!!! ^_^

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat