Sizzling Mee


Inilah menu lunch aku hari nie. Sizzling mee kt JJ Equine Park. Hujan2 mmg lapo giler. Mee yg berasap aku telan dgn penuh kerakusan. Smpi geleng kepala hubby tgk hehehe. Tp mmg sedap ahh sizzling kt situ. Klu g sane, itulah menu wajib aku. Skrg lidah rase melecuh pulak cehh. Bahana gelojoh mkn sizzling mee. Hari nie bos xde, tu psl leh suke suki ajak hubby g berkelana. Sempat jgk tgk brg2 baby & klu x kuat iman mmg dah beli brg sehelai dua. Tp dh kene jeling ngn hubby, maka matikan teros hasrat tuh. Xtolah bile hubby bg green lite nk beli brg2 bb nih. Sok2 aku dh x larat nk jalan, pegilah sorang2 pegi beli. Malas aku nk amek tau dahh. Padan muke. (statement ibu mengandung yg x puas hati krn nafsu membeli belahnya disekat :p)

p/s: napsu mkn makin menjadi2..perot sllu lapo..camnerr???

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat