Whatever...

Pagi nie gue rase mengah sungguh. Rase cam x cukup napas pn ade. Aihh..ini baru 25 mggu+ xkan da ini mcm. Tapak kaki nie rase terbeban sungguh dgn berat bdn. Cam dh xblh nk menampung dh rasenyer. Nk kurangkn berat, aku dh mati kutu nk buat cenggane. Eventho dh kawal pemakanan, still berat akn naik 1-2kg dlm sebln. Dr. Fatimah pn cam da bising2 sbb aku dh dikire cam overweight. Bb kt dlm baru nk gain weight, weight aku dh mencanak2 naik. Susah btl klu ade gen gemok dlm family nih. Senang sungguh badan nk mengembang. Bertahun2 aku gemok lepas abes study kt UPM. Last year aku dptla merasa jd kurus dr bln 7 smpi la kawen bln 5 tahun nie. Bbrp bulan je kurus pastu aku pegnen smpi la skrg dh gumuk balik. Sadis betol. Ape2 pn aku teruja gak nk diet balik pas bersalin sok. Nk buktikan pd adik ipar aku kt Semenyih yg asek kutuk aku gemok je skrg nih. Tak padan ngn laki bdk tue tau. Geram aku. Seb baek ko kire bdk sek. lagi. Klu x dh lame aku jotos kepala ngn buku 5 aku nih..hehehe...

Bekpes hari nie light jer. Yogurt mangga, roti wholemeal sekeping, kismis & nescafe. Seb baek blh cover lapo. Lunch nti xto dh nk mkn ape. Klu xde sape ajak kuar, g cafe hotel jelah last choice. Cuaca hari nie mendung je kt Cyberjy nih. Xpe, aku suke sejuk2 hehe. Rabu nie Insyallah gaji dah masok. X sabo lak rasenye sbb dh blh shopping brg2 bb. Yahooo!! Sabtu nie plan nk g An Nur utk minum air gula. Mls nk bayangkn keadaannya nnti camne. Hrpnye aku bejaye melalui saat2 genting tu dgn jayanya & dpt kptsn yg normal2 saje. Amin. Pas settled seme dia ajak shopping brg2 bb. Xtolah kt mane nk merayap. Ikot drebar jelah. Aku tgk byk gak sale skrg nie. Hishhh rambang mata nk memilih nanti hik hik...

Ok, aku dh lunch dah td. Mkn laksa penang lagi hehe. Kirim tapau K.Ruby je td. Alhamdulillah kenyang. Habis 1 opis bau laksa aku mkn har harr. K laa..xto nk tulis ape dah. Cau sin chow.

p/s: MIL & FIL dah hint2 nk sembelih kamben buat akikah bb sok...excited sungguh dpt cucu sulung hik hik

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat