Sedih & Sadis

Emm..hari nie kesihatan kurang memuaskn lagi. Smlm pn kene headache smpi terpaksa telan panadol sebijik. Tu pn smpi ke mlm perot rase x sedap jek. Ntah nape lately alahan mcm di awal2 pregnancy spt menjengah kembali. Sllu sgt mknn yg di sumbat spt x di cerna & di proses dgn baik. Hasilnya of course akn keluar balik semuanya. Selera mkn pn agak kureng. Pening kpl semakin menjadi jadi. Malas & mengantuk x payah cerita lah kann. Smlm kt Surau opis dekat sejam lebih rupenyer aku membute lps sapu minyak angin. Td time lunch hour after mkn mee goreng separuh buat alas perut, aku tido kt Surau dgn nyenyaknya. Kbtln pulak xde sape2 masok utk Solat Zohor. So ape lagi..makin nyenyak la tido. Dekat pkl 2 baru terjaga & mmg rasa puas jg. Still sisa2 pening masih terasa tp kuatkn sajelah semangat masok opis ngadap PC nih. Arrr..sedihnya rase mcm nie. Cam nk nangeh pon ade..uuuu...gembeng aku nihh huhuh. Yelah, blm lg lupus dr ingatan aku mase mabok dulu, la ni dh nk lalui balik keadaan tue. Sadis wooo. Ramai gak opismate yg pelik nape aku leh jd camnie balik. Well, aku pn xde jwpn kpd soalan tue.. :(

p/s: teringin nk minum Twister Oren sejuk

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat