Earlier Than EDD???

Ntah nape klu org tnya 'Bile ko bersalin nih?'. Aku dgn muke kompiden msti jwb ' Insyallah, bln depan'. Pdhal EDD aku 3/3/10 bkn bln 2 pongg. Apekah ini tandanye aku mmg akn bersalin awal? Atau ianya menujukkn aku gelojoh nk bersalin cecepat? Bile aku bace mom-to-be bloggers yg masih lg blm bersalin sdgkn EDD sdh sgt hampir, tetibe aku rase cam aku nie over kompiden pulak. Kata2 Dr. Fatimah ttg kebiasaannya ramai yg akn bersalin 2 weeks earlier than EDD spt dh terpahat kemas dlm kotak fikiran aku. Thats y aku rase aku akn bersalin cepat. Boleh gitu? Kawan matrix aku yg bersalin bln 7 lepas pulak bersalin on her 37th weeks. Lagilah aku cam kompiden aku pn mcm dia gak. Bisa ini mcm ka? -_-"

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat