Uhuhh

Ala..hari nie x bape sehat la. Nk kate mcm mane ekk. Kepala cam pening2 & perot rase x sedap. Rase nk muntah pn ade sbnrnye. Tp mls arr nk g muntah. Boleh gitu?? Tulang pelvik/s *ahh aku pn xtolah nk eja mcm mane* sgt sakit & sengal. Alangkah seksanya bile nk bangun dr kerusi. Jalan da mcm penguin. Tgk badan kt cermin mcm tong dram *buat mood makin down*. Susahnya pregnant. Susahnye nk jd seorg ibu. Bos paham x keadaan aku skrg mcm mane? Bos x pernah bersalin, msti bos x bape nk phm kann? Tp bos, u phm ke x phm, I tetap nk baring kt Surau klu dh rase x larat sgt. Klu lame sgt bos marah tak? Xpelah bos nk marah pn. Dah x larat nk pk psl bos. Skrg nk pk psl diri sndiri yg semakin x larat saje. Ya Allah, berilah aku kesabaran & kekuatan. Amin.

All my colleagues kt PMD nie sgt prihatin dgn keadaan aku skrg. Bile nmpk muke aku x semenggah je, msti tnya ' Ko x sihat ker? Klu x ok pegilah lepak Surau'. Jwpn aku klu mmg btol rase x sehat ' Ha'ah rase x sehat sgtlah. Cam nk bersalin dh nie..sengih'. Suke betol aku jwb cenggitu. Pk2 balik, nak ker bersalin seawal nie? Huhu...cam takot pulak. Paling membimbangkn, bb bleh survive ke klu bersalin on 32 weeks nih? Opismate aku si Siti citer adik ipar dia pn bersalin on 34 weeks. Dan Alhamdulillah bb survived. Takkn aku nk cipta rekod baru kot?? Huhu...xpelah merana lame sket asalkn bb dlm nie dh cukup bersedia utk keluar melihat dunia. Insyallah, aku masih blh bersabar dgn simptom2 menjengkelkn nih. Yakin boleh!!

Smlm sempat singgah Alamanda pas balik keje. Settlekn bayo duit kete. Pujuk hubby belanja Sundae Con McD ^_^. Pastu kunun2 nk masok panggung tgk Avatar. Tgk2 start pkl 9.00pm. Citer dh la lame dekat 3 jam tayangan. Oleh krn hari nie adlh hari bekerja, maka batalkn sajelah niat suci tuh. Singgah foodcourt & dptlah melantak sizzling mee kegilaan guwe sms pregnant nih. Jalan2 dgn hubby berpegangan tgn dgn langkah gemalai *cam baru bercinta plk rase :p*. Tak sedar diri perot dh nk malatop sebulan + saje lg -_-". Balik rmh BBST, rase mengantok tahap gaban telah melanda. Sempat lg lps siap mandi & solat, sakat2 hubby. Ahh...hobi sejak bergelar isteri hari2 buat pn x jemu. Untung hubby rajin melayan. Klu x mkn hati la labuuu....kui kui...Kunun ngantok tahap gaban. Last2 tido pkl 11pm jgk. Cett!

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat