HUKM, CNY & Giant

Alhamdulillah. Abah dpt kebenaran utk keluar dr Wad Pemulihan Jantung, HUKM petang smlm. Skrg Abah rest kt Villa Cheras dgn Mak, Kak Ya & Anje. Tarikh utk buat bypass surgery masih blm ade. So menanti2 sajelah call dr HUKM ttg perkembangan selanjutnya. Bile cerita psl kes Abah, msti terbayang sekali ttg kematian. Sedih la. Rase mcm masih blm bersedia utk menghadapi saat2 itu di kalangan ahli keluarga yg terdekat. Tp sbg seorg mukmin, kite kene redha dgn segala ketentuan Allah SWT. Bersedia atau tidak bkn persoalannya. Moga Allah kurniakan aku kesabaran & ketabahan utk menghadapi apa jua kemungkinan di masa hadapan. Amin.

Hari nie aku sgt bersyukur sbb kesihatan agak tip top. Bb pn masih aktif bergerak. Hrp ianya menunjukkan yg bb sentiasa sihat. Kt opis nie smua staf dh start mandi buah limau. Berkotak-kotak supplier hantar sempena sambutan CNY yg dh x brp lama lagi jer nih. Mggu depan aku yakin akn berkotak-kotak lagi yg akn menyusul. Sehari smpi 3-4 biji kkdng tu aku tibai. Hasilnya kerap pulak ke toilet sbb dh ter'over' lawas :p Klu dpt buah yg masam, mmg tensen la kan. Teros mati selera nk mkn byk2 heheh.

Ptg nie plan nk g Giant, Nilai ngn hubby. Smlm check stok dapur, nmpk byk yg dh kehabisan. Seb baek kesihatan ok je hari nie. Hrpnye bertahan lah smpi ke ptg nti. Alahai..mengantuknya time menaip entry nie. Td lunch mkn kt cafe hotel jer. Tp special sket sbb hubby yg temankn. Tu pn dia x amek meal utk dia pn. Aku amek full meal & mmg xkn blh habis punye. So ayam kurma & bihun ladna hubby yg settlekan. Aku juz mkn ikan bawal masak kicap, kobis goreng & nasi sket jer+buah tembikai kuning. X lapar sgt pn sbnrnye td tp klu x mkn skrg nie msti dh lapo tahap gaban. So sumbat jelah ape yg terdaya :p

Popular Posts