Introducing Her Name :)

Alahaii...apsal la lembab giler streamyx hari nie. Sbb weekend kot. So ramai user. Bile da lembab2 camnie, tu yg rase cam mls nk update byk. Pdhal td punyelah kobar2 nk tulis mcm2 citer after a few days tertangguh.

Ape2 pn update yg paling penting sekali tentulah tentang nama anak daro den tue kan?? hehehe.. Alhamdulillah on the 7th day she's born, hubby berjaya daftarkan nama bb kat JPN, Salak Tggi. Dan pd malam harinya, tali pusat bb pn tertanggal. Maybe dia hepi dpt nama kot :p Syukur sgt2 pd Yang Maha Esa. Kuning bb pn dah ok. Now x sabar nk tggu dia membesar sbb kecik2 nie takot sket nk menjaganya. Terlalu fragile bagi aku & hubby. Sama2 pn masih tgh belajar. Hrpnye seiring dgn masa, kitorng akn berjaya menjadi parents yg baek :)

Nama: Naurah Zayanie bt Mohd Izhar
Makna dlm Bahasa Arab: Bunga Yang Cantik
Nama Panggilan: Naurah

Ok lah. Semangat yg kobar2 nk citer macam2 dh luntur. So we cut short the story. Citer yg penting2 jer. Insyallah by 6th March, my parents akn kembali semula ke KL utk surgery bypass Abah on 8th. Dh diskas dgn hubby, aku akn duduk di Villa Cheras maybe dlm seminggu jugaklah. Tak sabo sgt rasenye nk berada bersama2 dgn keluarga sndiri. Eventho layanan dr family in law time aku berpantang adlh 1st class & pasti keluarga aku sndiri pn x layan aku sebaik tue, tp itu semua x menjadi hal. Bersama keluarga sndiri pasti lebih selesa & santai. Ahh..payah la aku nk citer mcm mane dh. Aku rase korang sndiri pn phm.

So seminggu lagi aku akn berpantang di sini. Cepatlah masa berlalu...

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat