Jaundis Update

Alhamdulillah kuning bb dah turun sikit. But still esok kene g follow up lg. So aku dgn gigih sllu saje mengepam susu bdn ke dlm botol susu. Dpt 1-2 auns jer sllunye bile di pam tue. Alahaii...bilelah susu badan aku nk byk membuak2 nihh. Tensen sungguh dibuatnye. Lps pam je teros kempis. Beshnya klu blh kuar smpi penuh sebotol kann?? heheh. Hari nie MIL rebus jantung pisang lagi. Air Horlicks pn dah 2 cawan aku balun time pagi & ptg. Hrpnye esok pengeluaran susu akn meningkat dgn jayanya. Insyallah, amin. So esok bb akn ke An Nur sekali dgn Andak. Hubby dh start keje esok. Sedih la. Rase cam patah tgn sebelah bile hubby xde. Xde dh org nk mandikan aku pagi2 bile hubby dh kuar g keje. Ok lah. Dh nk Maghrib nie. Aku nk lepak ngn bb sat. Tata.

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat