Short Entry

Hari nie x dpt nk tulis byk sbb agak bz. Ade lebih kurang 20 hari saje lagi sblm EDD aku sampai. Makanya sessi mem'pass' kerja kpd staf yg lain harus perlu bermula. After aku confinement, aku pulak kene buat kerja opismate yg start confinement dia pulak. So bygkan la betapa bznya aku nk bg task aku kt org lain & menerima task dr org lain. Hrpnye aku x lupe sistem2 yg diajar kt aku after cuti pjg nnti. Tu sbb kene buat notes in case hilang ingatan naik keje sok :p

Esok aku ade check up utk yg kesekian kalinya di An Nur. Mggu ini adlh mggu ke-37 kehamilan. Baby nie masih lagi sgt aktif bergerak ke segenap arah perot aku. Sometimes mmg rase sakit & senak jgk perot nih. Maklomla bb dh semakin besar & berat. Kene pulak dia tendang kt tulang rusuk tuuu. Huii...merah padam jgkla muka aku menahannye. Teros naik BP aku dibuatnye huhuh. Emm..xtau nk expect ape time check up sok. Cam debar2 jgk if Dr. F tetibe ckp kene bersalin cepat b4 EDD psl kes BP aku tuh. Hrpnye xler smpi ke tahap tue ekk. Induce or paksa bersalin nie x same ngn rasa nk bersalin yg dtg semulajadi tuh. Dgr citernye mmg lagi mencabar kesabaran. Hmm..entah la. Aku berserah sajelah pd ketentuan Allah. Pasrah & redha. Doa moga Allah permudah sajelah yer. Insyallah, amin.

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat