.....

Hari nie adlh hari ke-20 Naurah lahir ke dunia. Lagi 10 hari je lagi anak ibu nk genap sebulan :) Tak sabanyer rase nk Naurah cepat membesar. Kecik2 nie riso aku tgk. Hari demi hari yg berlalu buat aku rasa semakin lega sbb Naurah pn semakin kuat tulangnya. Takdelah lembik sgt terutama tang lehernya tuh huhuh. Dh 2 mlm Naurah tido bertemankn ibu & neneknya. Ayah masih work but Insyallah mlm esok Ayah dpt tido dgn Naurah semula utk semalam. Friday Ayah dh work balik but mlmnya Ayah akn ada semula. Sometimes klu Naurah terlalu cranky, aku fikir maybe dia rindu kt suara & pelukan Ayah dia kot. Anyway siang td Naurah byk tido & sgt nyenyak. Maybe dia dh biasa dgn suasana kt Villa Cheras nie. Bbrp hari je lagi yer sayang kite ddk sini. After this maybe on Saturday akn balik ke rmh Naurah sndiri kt Salak. Tak sabarnya ibu nk tggu saat tue.

Ttg Abah pulak, hari nie hari ke-2 Abah ddk kt wad. Dpt tau yg after surgery, Abah akn ditahan di wad selama 8 hari b4 discharge. So dlm tempoh tue, mak+Anje+Hirraz (poli cuti seminggu start next week) akn ddk kt rmh Salak ngn aku. Emm Hirraz maybe akn ke Gurun, Kedah utk hntr kereta kakak aku ke sane. Tak sure lagi mcm mane. Anyway rmh kt Villa nie sgtlah mcm tongkang pecah. Nk pindah rmh haruslah bersepah kann? Td sorted baju2 yg melambak dlm bilik stor. Sgt byk & mase Naurah tido, aku pn dptlah tolong lipat & pilih baju mane yg nk di derma & yg nk dibawa balik ke Johor. Sgt x selesa ddk dlm rumah yg bersepah tp nk buat mcm mane. Ini saje choice yg ade. Rmh yg paling dekat dgn HUKM. Dekat dgn Abah. Kenelah bersabar byk2. K lah. Naurah dh merengek nk tido kot. See ya...

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat