Naurah & Abah

Yuhuhuu....akhirnya aku berjaye kan upload gambo anak dara aku tuh. Amacam? Montel tak? ^_^ Kkdng cam pelik sungguh bile pk Naurah juz menom susu badan, tp camne leh bam-bam camtu ehh? Tp pd aku Naurah semakin hari semakin kuat menyusu. Kkdng 4 oz bley habis 2 kali menyusu jer. Klu dh menyusu tu mcm xnk berhenti. Pastu muntah pulak sbb dh terlalu kenyang. Kkdng smpi tersedak-sedak. Riso sungguh aku nengoknyer. Eventho aku dh burpp kan dia eveytime after menyusu, still muntah susu jugak. Dia cam x pandai nk control tahap kekenyangan dia. Klu blh 1 botol susu tu dia nk abeskan. Bile ditarik botol susu, menangis pulak. Then mcm mane? Ade tak mommies lain yg ade masalah mcm aku nie ek? Hmm...

Hari nie Abah dh masok wad kt HUKM after lunch td. Abg & kakak aku je hantar & uruskan proses2 lain. Aku klu xde yg penting2 sgt mmg xdelah nk suke suki jalan merata. Maybe sekali ajelah aku akn pergi ke sane right b4 the surgery or the nite b4. Tgklah dulu mcm mane. Ape2 pn td dh salam & cium tgn Abah sblm dia pergi. So xdelah rase terkilan sgt in case x dpt jenguk Abah kt sane kan. Ape2 pn semua siblings aku akn start berkumpul pd hari Rabu nnti. So dptlah semua org tgk Naurah. Yg masih blm berjumpa dgn Naurah cuma adik aku Lisa & suaminya Mizan + Hirraz adik aku yg bongsu study kt Politeknik Mersing. Aku sbnrnya x sabar menunggu minggu ini berlalu & aku akn start duduk kt Salak with my parents. Insyallah Sabtu nie aku akn start pindah ke Salak semule. Yg x pasti lg ialah tempoh masa Abah akn ddk di wad after surgery. Moga surgery berjalan dgn lancar & selamat semuanya. Insyallah, amin.


Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat