Syukur Ya Allah

Hari nie me, hubs & Naurah akan ke rumah Salak. Hubs dh ke sane pagi td bwk brg2 penuh se'kereta'. Hubs ade undangan perkahwinan kwn dia kt sane. So after pegi kenduri, dia akn dtg balik ke Villa Cheras utk amek aku & Naurah. Mak & the rest xtau lagi nk dtg bile. Perhaps esok after brg2 dh siap di pack utk dibawa ke Gurun, Kedah. After rumah dah betol2 kosong xde pape. Alhamdulillah surgery Abah bolehlah dikatakan berjaya. Abah masok OT dr 8 pagi smpi 8 mlm. Lame betol surgery nya. Masok OT cepat tp start surgery dlm 11pagi+ dgr ceritanya. Mase buat angiogram hari tue Dr. ckp ade 3 saluran darah Abah yg blocked. Tp mase bukak ade 4 blocked sbnrnya. So urat peha kanan & tgn kiri terpaksa di ambil utk dibuat bypass. Abah masih berada kt HUKM tp dh dipindahkan ke wad biasa. Family in law aku smlm dtg melawat. So aku & hubs bwk Naurah sekali ke sane sbb diorang dh rindu sgt dgn dia. Kata Wan nyer Naurah semakin bam-bam heheh. Siap tnya if aku ade campur susu formula ker? Aku ckp mane ade. Fully breast milk ok! Maklumlah pengeluaran susu badan adalah sgt efektif. 4 oz penuh sebotol sekali pam. Itu pn sbnrnya if pam lagi maybe blh dpt 2 oz lagi. Juz aku malas je sbb dlm tempoh 4 jam sllunya Naurah xkan dpt habiskan sebotol penuh pon. But if breast rasa bengkak & masih sakit, aku akn pam juga susu. Juz akhirnya akn dibuang jugalah sbb aku prefer bg susu yg masih baru utk Naurah. Simpam dlm fridge pn x guna sbb mmg xkan guna. 3 hari je pn blh simpan. So akhirnya buang jugaklah. Murah rezeki susu ibu anak den nih :) Syukur.

Anyway after pindah Salak maybe aku xkn dpt update blog sllu. Kt sane mane ade broadband. Laptop je yg ade heheh. Klu aku dah start keje balik nnti, x perlu sgt internet nie sbb blh access kt opis jer. Time cuti nie jelah rase cam perlu heheh. Ok lah aku nk mandi sbb bdn dh rasa melekit2 dek air susu yg menitik x kenal jemu. Pantang lambat pam sket, kompem mengalir jer. Sampai jumpe lagi. Adiosss :))

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat