Eyes Wide Open

Wahaha...setelah mendapat komen dr Ibu Kaisha ttg kekerapan aku menepek gambo Naurah dgn mata terpejam, aku pn beleklah entry aku yg lama2 & spt yg dijangka cuma 1 je gambo Naurah dgn mata terbuka yg berjaya di post. Itu pn gambo x full face sbb terlindung dgn botol susu. Aku pn xto knp aku suke sgt snap camera time dia tido. Klu time dia celik, aku sebok main2 dgn dia smpi x teringat lansong nk snap gambo. Hishh..nntila aku balik keje kang aku usahakan gmbr celik pulak. Naurah tido awal. Bile aku smpi rmh je, msti dia dh mengantok mintak ditidokan. Camno? MIL aku ckp, siang2 kt nursery Naurah byk berjaga. Dia main2 dgn pengasuh. Tu psl menjelang matahari terbenam dia dh mengantok. So tugas pertama aku smpi rmh je adlh utk menidurkn Naurah. Kukuh x alasan aku bg nihh?? :p

Hahh..nie gambo Naurah celik masa umur dia 1 bln 5 hari huhhh..godek2 jumpe nie je hohoh..

Nie pn mata dh layu nk tido :p

Haa..yg nie umur 1 bln 3 minggu (nenek pangku)

-Sekian- (buat masa ini :p)

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat