Pagi Yang Emo -_-"

Hari nie pagi2 dah emo. Ingatkn hari ke-2 hntr Naurah ke nursery dh semakin baek keadaannye berbanding smlm. Malangnya hari nie eventho mcm cepat sikit, handbang aku tertinggal & bekas nk isi EBM pn lupe nk bwk. EBM tertinggal ok lagi sbb ade spare 1 bekas kt opis. Handbag tu yg tension sbb ade tag yg nk clock in masok ke opis sekali. Purse x kesahla sbb aku bkn g mkn pn kt opis (klu ade roadblock habeslah kena syak PATI :p). Dan sbb utama nape blh tertinggal adlh hubby. Sbbnye mase nk kuar rmh aku dh dukung si Naurah yg tgh nyenyak tido. So mmg x menang tgn la nk amek handbag kt atas kerusi tuh. Dh ckp kt hubby mase nk kuar pintu dgn terang, jelas & nyata. Last2 mase dh smpi opis carik h/bag kt seat belakang kereta - tak ada-. Pastu hubby ikot buat muka panik. - ehh, tak ade ekk?-. Ape lagi..hangin 1 badan la aku. Bergenang dh air mata masok opis. Mmg rase nk nanges betol. Ntah nape ntah emo smpi camtu skali. Pdhal bknlah pkr besar sgt pn. Tak bwk tag, report jelah kt HR. Dpt temporary card utk memudahkn pergerakan from dept.to dept. Haiih..entahla. Yg pasti mood pagi2 dh spoiled. Td hubby called said sorry pn mcm mls sgt nk ckp ngn dia. Merajuk lg -_-"

Mlm td Alhamdulillah Naurah tido dgn nyenyak. Smpi terpaksa aku kejut dia utk bagi susu. Lps menyusu teros tido balik. Kt nursery Naurah byk berjaga kot. Maklumlah ramai org kt sane. Sllunya bile ramai org, mood Naurah sgt baek. She's so behave smpi org ckp msti x masalah nk jaga bdk nie. Hakikatnya aku & hubby je yg tau. Klu dgr suara aku, dr tido blh jd celik. Asek nk berdukung je dgn ibu dia. Mulelah merengek manja. Manja sgt. Klu aku xde, elok pulak perangai. Maybe dia dh biasa dipeluk stp mlm dgn aku bile tido. Smpi naik kebas lengan ibu pangku kepala Naurah. Itu pn klu dia dh nyenyak sgt, aku letak jgk dia dlm katil dia sebelah katil aku tuh. Barulah dpt tido dgn gaya bebas :p Pagi td 1st time Naurah tido sekejap kt lengan Ayah dia time aku mandi & solat. Maybe sbb dia dh mengantuk sgt, sedap jelah kene peluk dgn Ayah. Klu time cranky, jgn haraplah Naurah nak dgn Ayah dia. Asek nk berkepit dgn ibu ajerr. Kesian ibu (kate hubby :p)

Haihh..klu citer psl Naurah, rasanya mmg xkn habes. Ade ke yg muak baca citer aku ttg Naurah? Klu ade pn, ade aku kesah?? Dh nama pn blog aku kann. Huhuh. Skrg Naurah mmg taknak minum susu tepung lansung (FM) lah. Aku risau je kt nursery bile bekal EBM dia habis, sua FM dia still taknak & menangis nak EBM jugak. Klu nk ikotkan aku bekalkn dlm 12-14 oz EBM kt sane. Utk setengah hari xkan x cukup lagi kan? But pengasuh kata Naurah mmg kuat minum susu. Yer..aku pn tau ttg tue. Tp aku nk buat mcm mane? Hanya itu je stok EBM yg mampu aku perah utk bekal Naurah. Tak tau camne lg dh nk buat bagi BM byk. Rase mcm dh byk but for Naurah still x cukup. Haihh...ibu sdh pening. Sambung lain entry. Tata.

Tensen2 kite layan Ben 10 kejap hehe. Gambo nie di snap masa dlm bilik kt Hosp. An Nur. Tgh boring tggu contraction after nurse masukkan ubat induce. Busan tahap dewa.


Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat