Jawapan Kpd Soalan

Aku mmg suka bertanya soalan pd org2 yg tertentu. Soalan aku kadang2 ada yg mengarut & pelik bg sesetengah org. Ntah nape aku selalu banyak soalan cepumas. Dan aku  paling menyampah kalau jawapan yg diberikan adalah 'entah...ikotlah....' 'emm..tak taulah' or 'senyum...itu jawapan ker?' . Lansong takde effort nak jawab soalan aku. Aku bertanya utk mendengar pendapat & cadangan. Bukan suruh aku buat keputusan sorang2 & mengagak maksud jawapan yg tak jelas. Kalau aku mmg nk ikot kepala otak aku, of course aku takkan tanya. Buat masa skrg nie, aku mcm menyesal aku nie banyak sgt bertanya. Kalau aku tak tanya, taklah jadi mcm nie. Lps nie tanya soalan bodoh2 jelah....kompem x jadi hal....

Cth: tgh makan nasi ayam kat gerai A. then aku tanya org yg makan sama2 dgn aku tue. ' buat ape tu? dah makan? makan ape?'

p/s: ambillah hati aku walaupon jawapan itu tidak 100% benar. aku takkan marah. aku janji.

Popular posts from this blog

Pengalaman Buat Lasek atau Trans PRK 2019

Pinggan Melamine Pasaraya Eco

Syawal Dah Tamat