Rajuk Aku

Perbalahan kalau di biar berlanjutan, ianya akan berpanjangan. Lama kelamaan keinginan utk berbaik semakin pudar. Kalau sblm nie aku asyik mengalah, kali nie aku kena bertegas sikit. Kalau x tegas, sampai bila-bila dia takkan berubah. Sampai bile2 dia akan ambil ringan akn rajuk aku. Sampai bile2 dia takkan faham perasaan aku. Aku bukan org yg selalu serius. Aku org yg sllu cuba menghiburkan org di sekeliling aku. Tp tolonglah jangan ambil kesempatan atas sikap aku yg mcm tue. Bile aku tinggikan suara, bermakna aku marah. Bile aku menangis, bermakna aku sedih. Takkan itu pun susah nak faham? Asyik aku je nak faham perasaan dia. Dia tak pernah pandai nak ambil hati aku kalau diberikan soalan yg memerlukan jawapan. Soalan ttg perhubungan. Soalan yg berkait rapat dgn perasaan. Suke buat aku tertanya-tanya apa maksud disebalik senyuman itu? Salah ke aku andaikan jawapan dari dia adalah negatif. If not, kenapa tidak berikan terus jawapan yg positif? Paling menyakitkan lepas tu buat macam takde apa2 yg berlaku. Mcm ok, lets move on. Bukannya penting pon perasaan aku tue. Lupekan jelah. Semuanya okay. Takde ape2 yg perlu di risaukan. Aku nie patung ker??? Takde perasaan. Aku nie perempuan. Aku bukannye kejam sgt nak macam2 dari dia. Aku cuma nak di pujuk & di manja. Itu pon sekali sekala. Susah sangat ker? Ya, mmg sgt susah bagi dia. Kerana dia adalah kucing saya, Bobo.(cover2 la sket....status: masih sedih & lapo: mlm semalam x mkn).

Popular Posts